اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۲

دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان گفت: نامزدهایی که رد صلاحیت شده اند برای ثبت اعتراض خود نیاز نیست به اهواز سفر کنند.

و بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خوزستان، محمد خانچی با اعلام این خبر اظهار کرد: نامزدهای شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که بر اساس ابلاغ هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها تأیید صلاحت نشده‌اند و یا صلاحیت آنها احراز نشده است می‌توانند برای بررسی مجدد اعتراض کنند.

وی با اشاره به نحوه ثبت اعتراض افزود: شاکیان به رأی صادره از سوی هیات اجرایی شهرستان‌ها می‌توانند اعتراض خود را به صورت مکتوب به هیات اجرایی و یا نظارت شهرستان تحویل دهند و هیات اجرایی شهرستان موظف است در اسرع وقت اعتراض‌های دریافت شده را به هیات نظارت استان ارسال کند.

خانچی با اشاره به اینکه هیات‌های اجرایی موظفند اعتراض‌های کاندیدای رشد صلاحیت شده را دریافت کنند، تصریح کرد: بر اساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی، هیات اجرایی موظف به دریافت اعتراض‌ها است و باید در اسرع وقت اعتراض‌های دریافت شده را به هیات نظارت ارسال کند.

دبیر هیات نظارت بر انتخابات شوراها در خوزستان خاطرنشان کرد: بر اساس تبصره سه ماده 50 قانون انتخابات شوراهای اسلامی هیات نظارت استان از زمان دریافت اعتراض 10 روز فرصت دارد تا اعتراض‌های دریافت شده را بررسی و نتیجه را به هیات‌های اجرایی برای ابلاغ به نامزدها ارسال کند.

خانچی با اشاره به اینکه بررسی‌ها در هیات نظارت استان به صورت دقیق انجام می‌شود، تاکید کرد: تلاش بر این است که حقی از کسی ضایع نشود، چرا که بررسی‌ها در هیات نظارت آخرین مرحله بررسی‌ها است و رای این هیات قطعی و لازم‌الاجرا است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار