شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
ایران و ازبکستان در حالی امشب به مصاف یکدیگر می روند که در بازی رفت شاگردان کی روش با شایستگی حریف را شکست دادند.

به گزارش شوشان، هشتمین آوردگاه فوتبال ملی ایران در مقدماتی جام جهانی می تواند طعم خوش صعود زودهنگام به جام جهانی را به همراه داشته باشد. صعودی تاریخی که برای رسیدن به آن مسیری پرپیچ و خم گذرانده شده است. تیم تحت هدایت کارلوس کی روش در مقدماتی جام جهانی بازی های حساسی را با برد پشت سر گذاشته و حالا نتیجه این پیروزی های مهم این شده که تیم ملی ایران شانس خوبی برای قطعی کردن صعود به جام جهانی قبل از انجام دو بازی آخر خود دارد. اتفاقی بزرگ که تابه حال در تاریخ فوتبال ایران رخ نداده است.


یکی از بردهای مهم تیم ملی ایران برای رسیدن به اینجا، دیدار رفت با ازبکستان بود. تیم ملی در آن مسابقه با نظر کی روش چند مهره تاثیرگذار خود را در ترکیب اصلی نداشت و نیمکت نشینی بازیکنانی نظیر دژاگه و آندو مورد تعجب همگان واقع شد اما نقشه کی روش گرفت و تیم ایران با ارائه نمایشی با تک گل سیدجلال حسینی در بنیاد کار به برتری رسید و 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد. 


حالا در آستانه بازی برگشت ایران و ازبکستان که پیروزی در این مسابقه ایران را به جام جهانی روسیه می فرستد، رسانه های کشور حریف به بازخوانی اتفاقات دیدار قبل پرداختند. رسانه های ازبکستانی با انتشار عکس هایی از مسابقه رفت با ایران به استقبال بازی امشب رفته اند و امیدوارند انتقام آن شکست را در تهران مقابل چشم ده ها هزار هوادار ایرانی بگیرند.

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار