اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش دمای هوای استان در روزهای آینده و رسیدن به دمای 50 تا 51 درجه سانتی‌گراد خبر داد
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش دمای هوای استان در روزهای آینده و رسیدن به دمای 50 تا 51 درجه سانتی‌گراد خبر داد.

کوروش بهادری ‌اظهار کرد:‌ روز گذشته گرم‌ترین روز سال جاری تاکنون را گذراندیم و در اهواز و امیدیه دمای 50 درجه سانتی‌گراد و در هندیجان، ‌آبادان،‌خرمشهر، ماهشهر، آغاجاری و شوش دمای 49 درجه سانتی‌‌گراد ثبت شد.  

وی افزود: انتظار داریم با وزش باد شدید، دمای هوای مقداری تعدیل شود ولی از روز سه‌شنبه روند شاهد افزایش دما خواهیم بود، به طوری که چهارشنبه گرم‌ترین روز هفته را خواهیم داشت و ممکن است دما در برخی شهرها به 50 تا 51 درجه سانتی‌‌گراد برسد.

بهادری خاطرنشان کرد:‌ امروز شاهد وزش باد هستیم و ممکن است دید افقی به طور موقت در شهرهای هندیجان، بستان و دشت‌آزادگان به 4 کیلومتر برسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: ‌در شبانه‌روز گذشته اهواز و امیدیه با 50 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 19 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 25 تا 50 درجه سانتی‌‌گراد در نوسان خواهد بود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار