شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
نماینده مردم بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی از بازبینی و باز شماری تعدادی صندوق اخذ رای در شهرستان بندر ماهشهر و شهرستان امیدیه ظرف ٢٤ساعت آینده خبر داد .

علی گلمرادی نماینده بندرماهشهر پنجشنبه به دنبال اعتراض کاندیداهای شورای اسلامی شهرستان بندرماهشهر و امیدیه از بازبینی و باز شماری تعدادی صندوق اخذ رای در شهرستان بندر ماهشهر (ماهشهر،بندر امام خمینی (ره ) و شهید چمران ) و شهرستان امیدیه(امیدیه و جایزان ) ظرف ٢٤ساعت آینده خبر داد .

وی با اشاره به ضرورت توجه به حقوق و امانات مردم گفت: با توجه به وجود ابهامات و از طرفی اعتراض تعداد زیادی از نامزد های پنجمین دوره انتخابات شوارهای اسلامی شهر و روستا، از طریق پیگیری های مستمر در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات و همچنین هیئت نظارت استان مجوز بازبینی و بازشماری قریب به ٢٠درصد از تعداد صندوق های این دو شهرستان اخذ شد.

گلمرادی افزود: آنچه در انتخابات اخیر اهمیت دارد رعایت حقوق شهروندان و صیانت از انتخاب واقعی آنهاست باید مراقب باشیم خدای ناکرده اعمال سلیقه های شخصی باعث مخدوش شدن نتیجه و تضییع حق الناس نشود، به همین دلیل این بازنگری صرفا به منظور اطمینان از صیانت از آرای مردم صورت می پذیرد.

وی در پایان اظهار داشت: به منظور شفافیت بیشتر در این اقدام تعدادی نماینده از سوی نامزد های انتخاباتی معترض در هنگام بازنگری و بازشماری در کنار هئیت های اجرایی و نظارت شهرستان ها حضور خواهند داشت .

پیام خبر بازبینی و بازشماری صندوق اخذ رای شهرستان بندر ماهشهر و امیدیه دقایقی پیش در کانال تلگرامی رسمی نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام در مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

در روزهای اخیر به دنبال اعتراض گسترده کاندیدای شورای اسلامی شهرستان بندرماهشهر و امیدیه به نتایج انتخابات، قول‌های مساعدی از سوی نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی داده شد .

انتشار آمار غیررسمی از نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرستان بندرماهشهر و مغایرت فاحش آن با آمار رسمی تعداد بسیاری از کاندیدای انتخابات شورای اسلامی بندرماهشهر و بندرامام در روز انتخابات و روزهای بعد از انتخابات با تجمع مقابل درب فرمانداری و دفتر امام جمعه اعتراض خود را به نتایج انتخابات اعلام کردند و خواستار بازشماری  صندوق‌های رای انتخابات شورای اسلامی شهرستان بندرماهشهر شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار