اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶
عضو شورای برنامه ریزی معاونت تبلیغات ستاد مرکزی دکتر روحانی استان خوزستان در دیدار با استاندار مطرح کرد:
ما نمی توانیم مدعی نیکبختی و رفاه برای جامعه خود باشیم ولی نقش زنان را نادیده بگیریم...
  


عزیزی عضو شورای برنامه ریزی معاونت تبلیغات ستاد مرکزی دکتر روحانی استان خوزستان در جلسه دیدار با استاندار خوزستان با اشاره به نقش زنان در توسعه پایدار در میان گروههای اجتماعی گفت: ، زنان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و علیرغم برنامه ریزی ها و حمایت های انجام یافته هنوز زنان در بعضی نتوانسته اند به جایگاه و نقش مناسب خود در اداره امور کشور و در تصمیم گیریها دست یابند .

وی افزود: اگر در جامعه ای ضریب باسوادی ، تندرستی ، شاخص های تغذیه ، تامین مسکن و... بالا رود اما توزیع آن بین زن و مرد متعادل نباشد ، زن جامعه توسعه نیافته است.

 عضو شورای برنامه ریزی معاونت تبلیغات ستاد مرکزی دکتر روحانی استان خوزستان افزود: ما نمی توانیم مدعی نیکبختی و رفاه برای جامعه خود باشیم ولی نقش زنان را نادیده بگیریم.

عزیزی ادامه داد:  هیچ کشور توسعه یافته ای را نمیتوان یافت مگر آنکه زنان به عنوان نیمی از جامعه و البته مربیان نسل بعد ، در جایگاه واقعی خود قرار گرفته باشند و احترام و اعتماد لازم ،به آن ها شده باشد .

وی در پایان گفت: اکنون پس از انتخابات باشکوه 29 اردیبهشت و نقش آفرینی بی نظیر زنان در آن و با نگاه به پیشرفت علمی زنان وحضور در مناصب میانی مدیریتی در سال های اخیر و برای کمک ،جهت رفع تبعیض های تاریخی ،چشم همه زنان به روزها و ماه های آینده برای دیدن انعکاس این حضور  و نقش آفرینی خود در تصمیم گیریهای دولتمردان و اختصاص جایگاه شایسته تر به زنان توانمند و با کفایت در مجموعه بزرگ دولت خواهد بود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار