اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: حریم شهری برای قریب به 40 شهر استان مشخص شده است و مابقی شهرها هم انشاالله تعیین تکلیف خواهد شد تا بتوان طرح جامع برای 25 سال آینده را داشته باشیم و جهت عمران و آبادانی نقشه راه را ترسیم نماییم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز چهارشنبه 24 خرداد ماه پس از نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در گفتگو با خبرنگاران در خصوص موضوعات طرح شده در این نشست گفت: این نشست در مورد برنامه ریزی حوزه شهرها بود و امروز برای حریم برخی شهرهای استان تصمیم گیری شد اما برای توزیع اعتبارات عمرانی نشست دیگری در هفته آینده تشکیل خواهد شد.

شریعتی افزود: حریم شهرها ابتدا در کارگروه های مربوطه و کمیسیون ماده 5 تصویب میشود و بعد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان طرح میشود تا در صورت تصویب جهت اجرایی شدن به شورای شهرسازی کشور ارجاع شود.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان ادامه داد: این پروسه طولانی ست اما تعیین حریم های شهری یکی از زیرساخت های اصلی برای توسعه و عمران شهرهاست و باید حریم شهرها و طرح جامع شهرها مشخص باشد تا مدیران مربوطه بتوانند برای دراز مدت برنامه ریزی لازم برای توسعه شهرها را انجام دهند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: برخی موارد حدود ده سال معطل شده بودند که از حدود پنج شش ماه گذشته بنده و معاون عمرانی و مدیر سازمان برنامه ریزی و مدیرکل راه و شهرسازی نشست مشترکی برگزار نمودیم و هماهنگی صورت گرفت تا تکلیف کلیه این موارد روشن شود.

شریعتی تصریح کرد: حریم شهری برای قریب 40 شهر تا الان تعیین تکلیف شده است و مابقی شهرها هم انشاالله تعیین تکلیف خواهد شد تا بتوان طرح جامع برای 25 سال آینده را داشته باشیم و جهت عمران و آبادانی نقشه راه را ترسیم نماییم

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار