اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: 33 نفر از دانشجویان متقاضی دانشگاه شهید چمران اهواز از خوابگاه حضرت معصومه (س) به خوابگاه جدید منتقل شدند.

دکتر غلامحسین خواجه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد دانشجو به علت مشکلات موجود در سیستم سرمایشی خوابگاه حضرت معصومه (س) به خوابگاه نور دانشگاه شهید چمران اهواز در 30 متری جابه‌جا شدند.

وی افزود: بقیه دانشجویان در خوابگاه مستقر هستند و سیستم سرمایشی نیز فعال است. مجتمع خوابگاهی دانشگاه شهید چمران اهواز شامل 10 بلوک خوابگاهی است که سرمایش و تهویه 2 بلوک از آن به وسیله کولر و بقیه به صورت سیستم تهویه مرکزی (چیلر) تامین می شود.

دانشجویان خوابگاه دخترانه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز از چهارشنبه شب هفته گذشته در اعتراض به گرمی هوای محل اسکان خود ناشی از کار افتادن سیستم خنک کننده اتاق های خود در این مجتمع خوابگاهی تجمع کردند. 

با تعمیرات جزئی و توصیه های مسئولان فنی وضعیت خوابگاه ها تا حدی بهبود یافت اما به حد ایده آل نرسید و تعمیرات عمده به محض پایان ترم و تخلیه خوابگاه ها آغاز می شود.

خوابگاه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، یک خوابگاه از طرف دانشگاه در شهر اهواز و یک خوابگاه 200 تا 300 نفره از طرف دانشگاه آزاد برای دانشجویان این مجتمع آماده شد که بیشتر دانشجویان به دلیل قرارداشتن در فصل امتحانات تمایلی به جابجایی ندارند.

محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی نیز یکشنبه شب در بین دانشجویان خوابگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز حضور یافت و مشکلات پیش آمده ناشی از اختلال در سیستم سرمایشی این خوابگاه را بررسی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار