شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۷

روزان نوشت : خدا نکند شما برای کاری مجبور شوید به دانشگا چمران مراجعه کنید و برای یک کار چند دقیقه ای وارد این دانشگاه شوید که با حراست درب ورودی آن مواجه خواهید شد که به شما می گوید باید ماشین را بیرون پارک کنید و با اتوبوس به وارد دانشگاه شوید و تنها در صورتی می توانید به مرحله عبور از این درب برسید که کارت تردد داشته باشید. اگر هم به وی بگوئید با کسی که می خواهم ملاقات کنم تماس بگیرید و بعد اجازه ورود دهید باز هم مقبول نمی افتد و باید فکری اساسی برای این جریان کرد.

البته که این پیشرفت خوبی است چرا که تا چند پیش اگر برای ورود به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور قصد تردد از درب چمران را داشتید طوری با شما برخورد می شد که گویی برای ورود به خاک دشمن  اجازه می خواهید.

متاسفانه ما قانون را نه برای اسایش مردم بلکه برای سخت کردن زندگی بکار می بریم و از ابتدائی ترین روش ها هم نمی توانیم برای راحتی حال ارباب رجوع اسفاده کنیم.

نه به آن زمان که آنقدر تردد در این دانشگاه به راحتی صورت می گرفت که هر روز خبر یک حادثه به گوش می رسید و مسیر دانشگاه تبدیل به یک میان بر شده بود و نه امروز که اگر برای ماموریت اداری و یا ملاقاتی کوتاه قصد مراجعه داری باید خودرو خود را بیرون گذاشته و با اتوبوس تردد کرد. هر چیز حد اعتدالش بجا و کارگشا است و باید در چنین شرایطی رویه ای بهتر اتخاذ نمود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار