اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه در حال حاضر برای رفع مشکلات خوابگاه حضرت معصومه(س) از محل علی‌الحساب اعتبارات لازم را تأمین می‌کنیم تا زمانی که وزارت یا صندوق رفاه در این خصوص کمک کنند، گفت: امیدواریم با ارائه گزارش دکتر صادقی عضو کمیسیون آموزش مجلس به سازمان برنامه و بودجه، این سازمان بودجه لازم برای رفع مشکلات دانشگاه را برای سال 97 پیش‌بینی کند.
 
دکتر غلامحسین خواجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به برگزاری نشست دکتر محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش مجلس با نمایندگانی از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در این دانشگاه پیرامون مشکلات و مطالبات صنفی، اظهار کرد: دکتر صادقی برای بررسی مشکلات از نزدیک و پیش‌بینی اقدامات لازم در دانشگاه حضور پیدا کرد؛ او همچنین از مجتمع خوابگاهی دخترانه این دانشگاه بازدید کرد و با دانشجویان در خصوص مشکلات خوابگاه به صحبت پرداخت.
 
وی با اشاره به قول مساعد صادقی برای اختصاص اعتباراتی از سوی مجلس به‌منظور رفع مشکلات دانشگاه، گفت: تمام مسئولانی که می‌آیند، قول مساعد می‌دهند که هرچه در توان دارند برای دانشگاه انجام دهند؛ شاید مجلس زمانی که بودجه‌ها تصویب می‌شد می‌توانست بودجه‌ای به این منظور به دانشگاه اختصاص دهد اما اکنون بودجه‌ها بسته شده‌اند.
 
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: امیدواریم دکتر صادقی گزارشی به سازمان برنامه و بودجه ارائه دهد تا این سازمان، بودجه لازم برای رفع مشکلات دانشگاه را برای سال 97 پیش‌بینی کند؛ زیرا اکنون بودجه‌ها بسته شده و بودجه جدیدی نمی‌تواند به این امر اختصاص یابد، مگر اینکه از محل‌های خاص سازمان برنامه و بودجه کمک شود. احتمال می‌دهیم دکتر صادقی به کمیسیون آموزش و سازمان برنامه و بودجه گزارش دهد که از محل‌های پیش‌بینی‌نشده به دانشگاه کمک شود.
 
خواجه با بیان اینکه رئیس صندوق رفاه نیز به‌منظور رصد مشکلات و ارزیابی اعتبارات لازم برای رفع مشکلات به دانشگاه آمد و در یک نشست حضور پیدا کرد، گفت: ما اعتبارات موردنیاز را طی نامه‌ای به صندوق رفاه اعلام کردیم که رونوشتی از آن نیز به دکتر صادقی ارائه شد.
 
وی در خصوص برنامه دانشگاه برای رفع مشکلات مجتمع خوابگاهی حضرت معصومه(س)، گفت: اقدامات لازم بلافاصله پس از تخلیه خوابگاه آغاز می‌شود که برخی از این اقدامات نیز از پیش برنامه‌ریزی‌شده هستند. این اقدامات در چند قسمت شامل دوجداره کردن پنجره‌ها، خرید چیلر و برج خنک‌کننده، تجهیز برخی از بلوک‌ها به سیستم سرمایشی اسپلیت و اصلاح برق با توجه به تغییرات در سیستم سرمایشی خوابگاه انجام خواهند شد.
 
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: امیدواریم تا پایان شهریورماه بتوانیم به این کارها رسیدگی کنیم؛ در حال حاضر از محل علی‌الحساب اعتبارات لازم برای این اقدامات را تأمین می‌کنیم تا زمانی که وزارت یا صندوق رفاه در این خصوص کمک کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار