شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
پیام دعوت احزاب ، نهادها ، سازمان ها و تشکل های مردم نهاد در خوزستان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس / روز جهانی قدس، روز فریاد آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
احزاب ، نهادها ، سازمان ها و تشکل های مردم نهاد در خوزستان با صدور بیانیه های جداگانه ای بر حضور پرشور



شوشان: احزاب ، نهادها ، سازمان ها و تشکل های مردم نهاد در خوزستان با صدور بیانیه های جداگانه ای بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کردند. 

دعوت عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، در آستانه روز جهانی قدس، با صدور اطلاعیه دعوت و فراخوان عمومی، از ملت بزرگ ایران به ویژه هموطنان خوزستانی دعوت کرد تا با حضور پر شور و گستردۀ خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر مرگ امریکا و مرگ اسرائیل را فریاد زده و اعلام دارند که فلسطین و آرمان آزادی آن، همچنان اولویت اول جهان اسلام و مسلمانان جهان است . شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، روز جهانی قدس را روز نمایش وحدت و اتحاد و انسجام امت بزرگ رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم و روز بزرگ مرگ رژیم اشغالگر قدس دانست. 

استاندارخوزستان در روز جهانی قدس دعوت کرد

استاندار خوزستان طی پیامی مردم شریف خوزستان را به شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. شریعتی طی پیامی از همه مردم شریف خوزستان دعوت کرد تا با حضور گسترده خود درراهپیمایی روزجهانی قدس از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس اعلام حمایت کنند .

پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با صدور پیامی خواستار حضور پرشور مردم فهیم و فرهنگیان خوزستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

محمد تقی زاده، در این پیام با اشاره به اینکه همگان برای لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی در این راهپیمایی شرکت می کنیم، آورده است: در روز جمعه ،مردم آگاه،انقلابی و همیشه در صحنه خوزستان بار دیگر با فریاد هیهات من الذله ،وحدت اسلامی و استکبارستیزی را در جهان به نمایش می گذارند و نشان می دهند که همانند همیشه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، حامی آرمان آزادی قدس شریف هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان روز قدس امسال را با توجه به مسائل جهانی بسیار مهم دانست و تصریح کرد: حضور یکپارچه و حماسی مردم روزه دار ایران در راهپیمایی روز قدس پاسخ کوبنده ملت به عناصر و عوامل تکفیری و مزدور نیز می باشد. وی در این پیام با بیان اینکه مردم و فرهنگیان خوزستان همواره ثابت کرده اند که یار فهیم اسلام و انقلاب هستند، اظهار داشت: مردم و فرهنگیان خوزستان نیز در کنار دیگر هموطنان فردا با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد که آزادی قدس شریف و فروپاشی رژیم اشغالگر قدس، نزدیک است.

دعوت احزاب ، نهادها و تشکل های مردم نهاد اندیمشک

احزاب ، تشکل های مردم نهاد و نیز سازمان های مستقر در اندیمشک ضمن اعلام آمادگی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس اقشار مختلف مردم را به حضور حماسی در این راهپیمایی دعوت کردند.

پیام دعوت نماینده مردم اندیمشک

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی گفت: روز قدس تنها یک موضوع سیاسی نیست بلکه یک موضوع اعتقادی مهم است. فریدون حسنوند با دعوت اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی وحدت آفرین روز قدس افزود:قدس و فلسطین یک موضوع اعتقادی و دفاع از مظلومانی است که در چنگال رژیم صهیونیستی قرار دارند. وی بیان کرد: با توجه به اتفاقات اخیر منطقه ، حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اتحاد مسلمانان بیش از همیشه نشان داده می شود.

پیام فرماندار شهرستان اندیمشک

فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: مردم با حضور پررنگ در راهپیمایی روز قدس پاسخ روشنی به استکبار و تروریسم خواهند داد. پیمان جهانگیری افزود: گروههای تکفیری و داعش روزهای پایانی عمر خود را سپری می کنند و در این روزها به دنبال اثبات خود هستند . وی افزود:روز قدس عامل وحدت و روز رزمایش اقتدار مسلمانان در برابر استکبار جهانی و حامیان تروریست ها است. 


پیام دفتر آیت الله مکارم شیرازی در خوزستان

دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی در خوزستان نیز در بیانیه ای آورده است: ضمن دعوت از عموم هم استانی های عزیز، جهت حضور در مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، تجدید پیمان با آرمان های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اشغالی در برابر رژم غاصب و منفور صهیونیستی را اعلام می نمائیم.

پیام فرمانده سپاه ناحیه دزفول

فرمانده سپاه ناحیه دزفول گفت: روز قدس نباید هیچگاه از اذهان ملت ها محو شود و در آخرین جمعه ماه رمضان، مردم ایران حضور باشکوهی در راهپیمایی خواهند داشت. سرهنگ عبدالامیرمحتشمی راد در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی سالهاست خود را بر ملت مظلوم و رنج دیده فلسطین تحمیل کرده است و هر از چند گاهی شاهد شهرک سازی غیرقانونی و تجاوز علنی به حقوق مردم مظلوم فلسطین هستیم.


پیام فرماندار شادگان

فرماندار شهرستان شادگان، خواستار برگزاری پرشورتر راهپیمایی روز قدس در شادگان شد و بر لزوم تبلیغات گسترده در این زمینه تاکید کرد.  احمد جعفری نسب اظهار کرد: روز جهانی قدس از امام خمینی (ره) به یادگار مانده و حضرت امام با دور اندیشی و تدبیری خردمندانه و حکیمانه برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین روز قدس را بنیان نهادند. فرماندار شادگان ادامه داد: روز جهانی قدس ابتکار ارزنده حضرت امام خمینی (ره) است که آن را به عنوان یک مسئله جهانی و اسلامی مطرح کرد.

پیام رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان

رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در خوزستان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال ساعت ۱۱ صبح از کنار مسجدآیت الله جزایری در خیایان امام خمینی (ره) آغاز می شود. حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر اظهار کرد: با وجود گرمای شدید این روزهای استان خوزستان، ولی جهانیان شاهد خواهند بود که امسال مردم روزه دار این استان، چگونه با صلابت و قدرت در راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام خمینی برای دنیای اسلام است، حضور خواهند یافت.

پیام فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: روز قدس یکصدا شعار متحد علیه اشغالگران و رژیم کودک کش صهیونیستی را به گوش جهانیان خواهیم رساند.سردار حسن شاهوار پور در ارتباط با  اهمیت حضور تمامی هموطنان در روز جهانی قدس به خبرنگار فارس گفت: روز قدس یکی از ایام الله است که هرساله مردم برای پاسداشت مردم فلسطین و مقابله با سایر جنایت‌ها و جنایتکاران با حضور وسیع و باشکوه  خود اتحاد اسلامی را به منصه ظهور می‌گذارند.

پیام آیت الله فرحانی 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیلی اصلی به استکبار، آل سعود، رژیم کودک کش اسرائیل و آل یهود در حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس است.  آیت الله عبدالکریم فرحانی با اشاره به حساسیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس یکی از وظایف شرعی و توصیه‌های امام راحل(ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری است. آیت‌الله فرحانی از مردم شهید پرور خوزستان در خواست کرد: با حضور  پر شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از خون شهیدان و مواضع مدبرانه رهبر فرزانه دفاع کنند.

پیام نماینده مردم ماهشهر

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس رژیم صهیونیستی را از ادامه حیات ننگین خود مأیوس می‌کند، گفت: فردا رژیم صهیونیستی می‌فهمد که باید از مسیر جنایتکارانه خود عقب‌نشینی کند. علی گلمرادی اظهار کرد: روز جهانی قدس همواره، همیشه و هر ساله پررنگ‌تر از سال‌های گذشته مورد توجه همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان قرار می‌گیرد. در این راستا ملت بزرگ ایران نیز سرآمدتر از همه نقاط دنیا در جهت حمایت و پشتیبانی از مردمان مستضعف و ظلم دیده فلسطین در راهپیمایی این روز شرکت می‌کنند.


پيام همایون نماینده مردم اهواز

همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، حمیدیه ، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی مردم را برای حضور در راهپیمایی دعوت کردند. وی گفت: روز قدس روز مقاومت و یادمان حماسه های ماندگار مردمی است که سالها فریاد رهایی و استقلال آنان را گوش ناشنوای مدعیان حقوق بشر ناشنیده می گیرد و روزی است که جغرافیای همبستگی اسلامی فریادهای کوبنده خود را بر رهایی نخستین قبله مسلمین جهان سر می دهد.

سوسفی گفت: اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه ایزد متعال به نوبه خود از جامعه فهیم،مومن و شریف این خطه به ویژه خانواده بزرگوارشهدا، جانبازان ، ایثارگران،جامعه مدرسین و دانشجوایان ، ورزشکاران و مسئولین دعوت می نمایم همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

پیام الباجی نماینده اهواز

جواد کاظم نسب "الباجی" نماینده مردم اهواز با صدرو پیامی ضمن گرامیداشت روزجهانی قدس ، ملت عزیز ایران و بخصوص مردم استان خوزستان را به حضور هرچه باشکوه تر در مراسم راهپیمایی این روز جهانی دعوت کرد.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم باتاکید براینکه روز قدس آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در راستای حمایت از مظلومیت مردم فلسطین و سایر مستضعفان جهان ودر  دفاع از قدس شریف در برابر  استبداد و مستکبرین  جهان به ابتکار امام خمینی (ره) نامگذاری شده است،تصریح کرد:بی شک جمهوری اسلامی ایران از زمان حیات طیبه امام راحل و همچنین زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای تا به امروز به ندای مظلومیت مردم فلسطین و سایر ملل مسلمان جهان لبیک گفته است و روز قدس نمونه از همبستگی مردم ایران با ملت فلسطین است.

 
پیام سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز 

نبی اله خون میرزائی سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز در پیامی ضمن گرامی داشت روز  جهانی قدس از مردم برای حضور در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

وی گفت: در آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان" مردم سراسر ایران با حضور در خیابان ها، فریاد رهایی قدس عزیز از چنگال صهیونیسم و تبلور آزادی و آزادگی را سر می دهند، این فریاد، بر سر دشمنانی است که با زر و زور،فلسطین را اشغال کرده و دولت غیر قانونی و جعلی اسرائیل را ایجاد نمودند. دولتی که به  "کودک کش"شهرت دارد و هر روز جنایتی تازه می آفریند. 

دعوت جامعه ورزش و جوانان خوزستان به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

جامعه ورزش و جوانان خوزستان در بیانیه‌ای، مردم به‌ویژه جوانان را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. "روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشان از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که در آن مقطع تاریخی با صراحت و قاطعیت نسخه‌ محو اسرائیل از صفحه روزگار را فراروی جامعه بشری قرار داد.

صهیونیست غاصب بداند ملت شریف و انقلابی ایران و سایر امت اسلامی همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و تا رسیدن به پیروزی نهایی، نابودی رژیم اشغالگر قدس و آزادی قدس شریف در کنار ملت مبارز فلسطین ایستادگی خواهد کرد. حضور گسترده و حرکت عظیم مردمی در راهپیمایی روز قدس نیز نشان از همین عزم و اراده جهان اسلام و آزادی خواهان عالم برای آزادی قدس شریف و برائت جامعه جهانی از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه و سرزمین‌های اشغالی فلسطین است.


اعلام آمادگی اداره‌كل تعاون خوزستان برای حضور در راهپیمایی روز قدس


اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اطلاعیه‌ای صادر كرد.در این اطلاعیه آمده است: "روز قدس، روز ‌مسلمانان‌، ‌مستضعفان و آزادگان‌ است و هیچ تبلیغاتی از سوی دشمنان اسلام نمی‌تواند انتفاضه ‌فلسطین‌ را خاموش‌ کند. صهیونیسم‌ در برابر مردم فلسطین‌ سرانجام به زانو در خواهد آمد و دولت‌ غاصب‌ و مجعول‌ صهیونیستی‌ در فلسطین‌، بی‌شک از بین می‌رود.
 
ما کارکنان اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه اعضای اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی، اتاق تعاون، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی، مجمع نمایندگان کارگران استان، کانون‌های انجمن صنفی کارگری و نیز کانون کارفرمایی خوزستان با حضور خود در کنار دیگر قشرهای انقلابی در سراسر استان، یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور همه‌جانبه در راهپیمایی روز جهانی قدس، مردم عزيز ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت می‌کنیم".

آماده‌باش اورژانس خوزستان در راهپیمایی روز قدس

 رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از آماده‌باش کلیه نیروها و پایگاه‌های اورژانس در روز قدس خبر داد. دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد:‌ به منظور پوشش امدادی مراسم روز قدس در خوزستان، 40 دستگاه آمبولانس و سه دستگاه اتوبوس‌آمبولانس برای استقرار در مسیرهای راهپیمایی در نظر گرفته شده است.


 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار