شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند پیمان ادیبی مدیر توسعه اجتماعى و ورزشى سازمان در این خصوص گفت: این آکادمى در دوم تیرماه سال جاری با حضور تعدادى از روساى هیئت هاى ورزشى افتتاح گردید.
وی در ادامه افزود:  مدیریت این مجموعه فرهنگی ورزشی به عهده سرکار خانم برقول از قهرمانان  بین المللی شطرنج نابینایان و کم بینایان خواهد بود و  مکان آن توسط سازمان منطقه آزاد اروند تهیه و به صورت کامل تجهیز شده است
ادیبی خاطر نشان کرد: مکانی که برای آغاز فعالیت آکادمی شرنج در نظر گرفته شده است، تمامى نابینایان و کم بینایان در آن می توانند با  پوشش بهزیستى و کمیته امداد امام خمینى ( ره) به صورت رایگان تحت آموزش قرار بگیرند.
مدیر توسعه اجتماعى و ورزشى سازمان منطقه آزاد اروند در این مراسم عنوان کرد:  مدیریت توسعه اجتماعى و ورزشى با نظر مساعد و لطف مدیر عامل محترم و معاون محترم فرهنگى، اجتماعى و گردشگرى سازمان به دنبال توانمند سازى اقشار آسیب پذیر منطقه هستند.
وی افزود: نگاه مدیر عامل محترم در حوزه ورزش، فرآیندی است که در آن لازم است به کلیه فعالیت های ورزشی نگاه علمی و آکادمیک داشت و در اینجا نقش آموزش در ورزش بیش از هر موضوع دیگر مورد اهمیت واقع می شود.  بدین جهت است که راه اندازی و تاسیس اینگونه فعالیت های آموزشی می تواند در راستای اهداف بلند مدت توسعه فرهنگی و ورزشی در آبادان و خرمشهر، تاثیر به سزایی داشته باشد.
در پایان مراسم افتتاح آکادمی شطرنج اروند، سرکار خانم فاطمه برقول کاپ قهرمانى جهان خود را به منظور تقدیر از زحمات مدیر توسعه اجتماعى و ورزشى سازمان منطقه آزاد اروند به وی اهدا کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار