اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیته پیگیری حادثه تروریستی مجلس بناست که یکشنبه هفته آینده به هیات رئیسه مجلس ارائه تا تصمیم لازم گرفته شود.
خبرگزاری ایرنا: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیته پیگیری حادثه تروریستی مجلس بناست که یکشنبه هفته آینده به هیات رئیسه مجلس ارائه تا تصمیم لازم گرفته شود.
 
اکبر رنجبرزاده اظهار داشت: چندی پیش کمیته پیگیری حادثه تروریستی مجلس در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، احمد امیر آبادی و بهروز نعمتی اعضای این کمیته هستند و محمد آشوری ریاست این کمیته را بر عهده دارد.
 
وی ادامه داد: پس از تشکیل بنا شد که این کمیته، جمع آوری اطلاعات و بررسی راهکارهای لازم برای استحکام بخشی بیشتر به سیستم حفاظت و امنیتی مجلس و پیشگیری برای حوادث آینده را در دستور کار قرار دهد.
 
رنجبرزاده افزود: اگر جمع بندی های لازم انجام شود گزارش نهایی این کمیته روز یکشنبه آینده به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.
 
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین قرار است، یکشنبه آینده حبیب الله حقیقی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معاون اقتصادی وزیر اطلاعات در ادامه روند برگزاری جلسات غیر علنی، در مجلس حضور یابند.
 
رنجبرزاده تصریح کرد: در این جلسه، آخرین وضعیت قاچاق کالا و ارز و نحوه مبارزه و برخورد با آن با مسوولان ذی ربط بررسی می شود.
 
این عضو هیات رئیسه مجلس در مورد دو دوره تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در دور نخست، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از 31 تیرماه تا 13 مرداد ماه به مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی می روند همچنین در دور دوم نمایندگان دو هفته آخر شهریور ماه را در تعطیلات تابستانی به سر خواهند برد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار