شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۰

مسوولیت ستاد انتخاباتی دکتر علی اکبر ولایتی در آبادان دو مدعی پیدا کرده است.

در حالی که روز یکشنبه دوازدهم خرداد خبرنگار محلی ایرنا در آبادان خبر انتصاب عبد علی میاح را به عنوان مسوول ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی منتشر کرد، یک استاد دانشکده نفت آبادان مدعی است که حکم مسوول ستادی اش را روز دهم خرداد از رییس ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در خوزستان دریافت کرده است. حمید سلطانی  در گفتگو با فیدوس با بیان اینکه چند روز پیش در سفری به تهران با سیدشریف حسینی نماینده مردم اهواز و عضو ارشد ستاد تبلیغاتی دکتر ولایتی ملاقات کرده است گفت: من از تهران به مسوولین ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی در خوزستان معرفی شدم و در تاریخ دهم خرداد از شهاب الدین افضلی مسوول ستاد استانی حکم دریافت کردم.

وی افزود: همراه این حکم،  نامه معرفی به فرمانداری آبادان نیز دریافت کرده ام که فردا به این اداره ارائه خواهم داد. این استاد دانشکده نفت آبادان در خصوص حکم مسوولیت ستاد به نام شخصی دیگر، دو احتمال مطرح کرد و توضیح داد: محتمل است که آقای میاح مسوولیت ستاد دکتر ولایتی را در اروندکنار یا حومه آبادان گرفته باشد و یا فقط بخشی از شهر آبادان مثلا ذوالفقاری به ایشان سپرده شده باشد. اما مسوولیت بخش اصلی شهر آبادان با من است و من هم اکنون 10 کمیته مردمی شامل کمیته روحانیون، پزشکان، ورزشکاران و ... را تشکیل داده ام که حکم آنها از ستاد مرکزی صادر خواهد شد. همچنین به زودی ستاد مرکزی این نامزد انتخاباتی را  در مرکز شهر ( خیابان امیری) دائر خواهم کرد. حمید سلطانی که عضو انجمن فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا و از فعالین دوره انقلاب اسلامی به شمار می رود، در خاتمه گفت: قرار است به زودی خود شخص دکتر ولایتی هم حکمی برای من ارسال کند.

اما آنچه ماجرا را مبهم می کند مصاحبه عبد علی میاح با خبرنگار محلی ایرنا در آبادان است که روز دوازدهم خرداد منتشر شده و طی آن میاح گفته است: در صدد هستیم با هماهنگی با فرمانداری آبادان ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر ولایتی را در منطقه ذوالفقاری افتتاح کنیم.

نظر به اینکه طبق قانون انتخابات هر کاندیدا در هر شهر فقط می تواند یک ستاد مرکزی داشته باشد عجیب است که دو مدعی مسوولیت ستاد دکتر ولایتی هرکدام از برپایی ستاد مرکزی وی در نقاط متفاوتی از شهر آبادان خبر داده اند. در هر حال حضور دو رییس ستاد برای یک کاندیدا از نکاتی است باید در فهرست رویدادهای جالب انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت شود.

 

منبع : فیدوس


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار