اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
پاسخ آموزش و پرورش خرمشهر به اظهارات امام جمعه محترم
در پی اظهارات انتقاد آمیز حجت‌الاسلام سید نبی موسوی امام جمعه محترم خرمشهر در خطبه های اخیر خود درباره آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از ارگانها ، رییس آموزش و پرورش خرمشهر قرار است امروز پاسخ این انتقادها را از همان تریبون بدهد
شوشان خرمشهر : حجت‌الاسلام  سید نبی موسوی امام جمعه محترم خرمشهر در خطبه های جمعه ی گذشته ی خود ضمن اشاره به فساد گسترده ی اداری در فرمانداری ، شهرداری ، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش از مسولان این ارگانها خواست هرچه سریعتر نسبت به تعدیل خط مشی خود اقدام کنند. وی ضمن اشاره به ادارات فوق افزود امیدوارم اخبار واصله از عملکرد نامناسب این ارگانها صحیح نباشد تا مجبور به افشاگری در هفته های آتی نباشد.

 حجت الاسلام والمسلمین سید نبی موسوی در خطبه‌های ۹ تیر ۱۳۹۶ نماز جمعه شهرستان، اظهار کرد: فسادهایی در برخی از ادارات شهرستان در حال انجام است که دل هر شهروند را به درد می‌آورد، مردم ما باید مقابله با آن را در یک مطالبه جدی و جمعی دنبال کنند،مادامیکه مطالبات ما جمعی نباشد، خرمشهر ما همان خرمشهر عقب مانده خواهد بود.موسوی با تاکید بر اینکه در برخی از ادارات شهرستان خبرهای خوشی به گوش نمی‌رسد، اظهار کرد: مطالبی که از فرمانداری، شهرداری، آموزش‌و‌پرورش، جهاد کشاورزی به گوش می‌رسد، مطالب خوبی نیست، امیدوارم که صحت نداشته باشد اما این ادارات به مردم گزارش دهند. وی افزود: دانش آموزان ما در غرب کارون و در حاشیه شهرستان در کانکس درس می‌خوانند از طرفی مبالغ میلیاردی در آموزش و پرورش هزینه می‌شود، همچنین خبر خوبی از شهرداری به گوش نمی‌رسد.

درپی این خطبه و هدف قرار دادن مستقیم این ارگانهای حساس و مهم دولتی ، آموزش پرورش خرمشهر ضمن ابراز واکنش به ارائه گزارشی از عملکرد خود در مناطق یاد شده پرداخت . لازم به ذکر است دیگر ارگانها تا این لحظه واکنشی نشان نداده اند. این سکوت ممکن است سوالات زیادی را به ذهن مردم شریف خرمشهر متبادر کند از جمله اینکه علت سکوت در برابر این انتقادها آیا پذیرش آنها از سوی ادارات فوق الذکر است یا خیر ؟  

عبدالحافظ عنبری رییس آموزش و پرورش خرمشهر ضمن رد اتهامات و انتقادات فوق به اقدامات کلان آموزش و پرورش در مدارس حاشیه غرب کارون اشاره کرد و افزود هیچ کلاسی در کانکس در کل منطقه حاشیه غرب کارون وجود ندارد و در معدودی مدارس بعلت کمبود فضای آموزشی کلاسهایی افزوده شده است . وی همچنین طی چند روز گزشته با حضور در دفتر امام جمعه به همراه معاونین خود به تبیین مواضع خود پرداخت اما  پاسخگویی کامل به اظهارات و انتقادات امام جمعه را به نماز جمعه این هفته موکول کرد تا ازهمان تریبونی که مورد نقد قرار گرفته از دستگاه و عملکردش دفاع کند . 

در همین راستا دیده شده منتسبین به  هر دو سخنران این هفته اقدام به جلب حداکثری مخاطبان خود برای حضور در این نماز جمعه کرده تا این تک و پاتک شکل جدی تری بخود بگیرد .
ستاد نماز جمعه و روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان خرمشهر اقامه نماز جمعه این هفته ۹۶/۴/۱۶به امامت امام جمعه  شهرستان خرمشهر حجت الاسلام والمسلمین موسوی را در مکان و زمان زیر اعلام کرد: 
شروع خطبه ها ساعت ۱۳  مسجد جامع(مصلی نماز جمعه)

لازم به ذکر است بعد از انتخابات تنش بین مسولیین بالا گرفته و هرلحظه  اخباری از احکام انتصابی با اسامی مختلف برای بخش های مختلف بگوش میرسد .  برای طلاع دقیق از ماحصل این شایعات باید منتظر روزهای آتی بود .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار