اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی شوشتر با اهداف کشف و استعداد یابی در زمینه بداهه گویی و برقراری ارتباط با مخاطب و... برگزار می شود.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و کانون بسیج هنرمندان نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی خوزستان را برگزار می کند.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی شوشتر با اهداف کشف و استعداد یابی در زمینه بداهه گویی و برقراری ارتباط با مخاطب بوسیله زبان و بدن، استفاده از ظرفیت های بومی محلی در ایجاد موقعیت کمدی به صورت خاطره، لطیفه، موتو لوگ، ایجاد بستر مناسب جهت رشد و ارتقای ژانر طنز با توجه به تاثیر شگرف آن در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه، تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر در زمینه استندآپ کمدی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با توجه به تاثیر نشاط در بالندگی جامعه برگزار می شود.

براساس فراخوان منتشر شده این جشنواره شرایط شرکت در جشنواره به شرح ذیل است:

شرکت کنندگان محترم فرم مربوط به شرکت در جشنواره را تکمیل و به دبیرخانه ارسال نمایند،هر اجرا باید بر لوح فشرده ثبت و ٣ کپی از آن به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد ،دبیرخانه جشنواره محدودیتی در  ارسال تعداد آثار ،  شرایط سنی و موضوع برای شرکت کننده قائل نیست.

دبیرخانه جشنواره به آثاری که بعداز زمان مقرر دریافت  می نماید ترتیب اثر نخواهد داد ،حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامیست و عدم حضور برگزیده انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره از تعدادی از افراد که بنا به رای داوران حائز رتبه گردد دعوت به عمل آورده و در روز اختتامیه از میان آنان برگزیدگان نهایی مشخص و  با لوح و جوایز نقدی تقدیر خواهد نمود،قصه ، نمایش و پیام  اجرا در داوری و انتخاب ، تاثیر گذار خواهد بود .

مهلت ارسال آثار به این جشنواره  ٥ شهریور ماه ١٣٩٦ تعیین شده که  داوری و باز بینی آثار  ١٠ شهریور  ١٣٩٦ خواهد بود.

این جشنواره  ٢٠ شهریور ماه امسال برگزار می شود و علاقه مندانی می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در خوزستان، شوشتر، میدان غدیر، اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، دبیرخانه «نخسین جشنواره استانی استند آپ کمدی» ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با  تلفن: ٣٦٢٢٤٥٤٠ (٠٦١) -  همراه: آقای نجوایی؛ ٠٩١٦٣٠٠٧٣٩٢ تماس بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار