شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
ناصری نژاد در تذکر شفاهی:
فوق العاده بدی آب و هوا در برخی موارد برای کارکنان استان خوزستان لحاظ نمی شود در حالی که این موضوع برخلاف برنامه ششم توسعه است؛ از دولت تقاضا می رود به این موضوع رسیدگی کنند تا مقداری از آلام مردم خوزستان کاهش یابد و با مهاجرت نخبگان مواجه نشویم.
نماینده مردم شادگان در مجلس نسبت به قطعی آب و برق در مناطق خوزستان با وجود دمای ۶۰ درجه به وزیر نیرو تذکر داد.

مجید ناصری نژاد در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو گفت: وضعیت حاد قطعی آب و برق ناشی از شدت گرمای هوا در خوزستان بسیار ناراحت کننده و دردآور است به گونه ای که در حال حاضر شدت گرمای هوا در برخی مناطق به 55 و 60 درجه رسیده است.

نماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی افزود: مردم خوزستان توان و تحمل درد و رنج ناشی از قطعی برق را ندارند.

وی ادامه داد: علاوه بر قطعی برق در برخی مناطق با قطعی آب نیز مواجه هستیم و حتی آب در برخی روستاها جیره بندی شده، این در حالی است که مسئولان این موضوع را رها کرده و به آن رسیدگی نمی کنند.از وزیرنیرو تقاضا داریم هرچه سریع تر به این موضوع رسیدگی کنند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: فوق العاده بدی آب و هوا در برخی موارد برای کارکنان استان خوزستان لحاظ نمی شود در حالی که این موضوع برخلاف برنامه ششم توسعه است؛ از دولت تقاضا می رود به این موضوع رسیدگی کنند تا مقداری از آلام مردم خوزستان کاهش یابد و با مهاجرت نخبگان مواجه نشویم.

برچسب ها: قطعی آب و برق
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار