فرماندار اهواز در رابطه با خریدن رای مردم توسط کاندیدا‌ها گفت: اگر چنین امری مشاهده شود این آرا باطل هستند و جزو آرای کسر شده نامزد مربوطه حساب می‌شود.

"> اولتیماتوم فرماندار به کاندیداهایی که " رای " می خرند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶

فرماندار اهواز در رابطه با خریدن رای مردم توسط کاندیدا‌ها گفت: اگر چنین امری مشاهده شود این آرا باطل هستند و جزو آرای کسر شده نامزد مربوطه حساب می‌شود.

 

شوشان: فرماندار اهواز گفت: تخلفات تبلیغاتی برخی کاندیداهای شورای شهر اهواز مشهود است و به اموال عمومی صدماتی وارد شده است.

عبدالعزیز فدعمی امروز اظهار کرد: آمار بالای تایید صلاحیت شده‌های کاندیدای‌های شورای شهر اهواز باعث ایجاد یک فضای شور و نشاط در سطح شهر شده است.

وی با بیان اینکه فضای تبلیغاتی خوبی در اهواز ایجاد شده است اذعان داشت: اکثر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در اهواز حضور پیدا کرده‌اند و استقبال پرشور مردم از این کاندیدا‌ها نشان می‌دهد که ملت علاقه‌مند به این هستند که فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی را تحقق ببخشند.

فرماندار اهواز با امید به اینکه در روز 24 خرداد شاهد حضور حماسی مردم خوزستان خواهیم بود بیان داشت: مردم خوزستان در طول تاریخ انقلاب همیشه نشان دادند که به سرنوشت ایران اسلامی حساس هستند.

وی ادامه داد: انتخابات رئیس جمهور با رای بالای مردم باعث می‌شود که این فرد در مجامع بین‌المللی راحت‌تر حرف خود را به کرسی بنشاند و با اقتدار بیشتری وارد شود.

فدعمی در رابطه با تخلفات تبلیغاتی اذعان داشت: جلسه‌ای با همه افرادی که صلاحیت آن‌ها برای شورای شهر اهواز تایید شده است داشتیم و در آن جلسه به آن‌ها اخطار شد که در صورتی که در مکان‌های غیرمجاز اقدام به نصب پوس‌تر و آگهی کنند با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه تخلفات برخی از این کاندیدا‌ها بسیار بالا بود و به اموال عمومی صدماتی وارد کردند که این تخلفات مستندسازی می‌شود و در زمان حال و بعد از انتخابات تخلفات آن‌ها رسیدگی می‌شود و بر صلاحیت آن‌ها تاثیرگذار است.

فرماندار اهواز با بیان اینکه این تخلفات تبلیغاتی بر انتخاب مردم تاثیرگذار است تصریح کرد: این افرادی که قرار است در آینده جز اعضای شورای شهر اهواز شوند و درباره شهرداری تصمیم‌گیری کنند متاسفانه با صدماتی که وارد کرده‌اند ایجاد یک فضای بانشاط‌تر در انتخابات را از بین بردند.

وی در رابطه با تبلیغات کاندیدا‌ها در روز انتخابات گفت: در آگهی انتخابات همه تخلفات عنوان شده است و جرایمی برای روز انتخابات در نظر گرفته شده است که تبلیغات در اطراف شعب اخذ رای یکی از این تخلفات است.

فدعمی اضافه کرد: در روز انتخابات اقلام و پوسترهای تبلیغاتی در اطراف شعب رای پاکسازی می‌شود.

 

وی در رابطه با خریدن رای مردم توسط کاندیدا‌ها در روز انتخابات گفت: نیروی انتظامی، ناظران و بازرسان در صورت بروز این مسئله با آن برخورد جدی و قاطع خواهند کرد و اگر چنین مشکلی به وجود آید این آرا باطل هستند و جزو آرای کسر شده نامزد مربوطه حساب می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار