اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
فرحناز عنایتی 
عضو انجمن اسلامی معلمان اهواز

داستان فقر و محرومیت و مظلومیت خوزستان تمامی ندارد ؛ ویرانه های حاصله از جنگ ، ریزگردها ، قطعی آب و برق ، گرمای هوا و .... داستان همیشگی مردم خوزستان است که ظاهرا کسی از مسئولین استانی و کشوری به فکرچاره نیست .

اخیرا محرومیت و البته بی توجهی مسئولین به عرصه حمل و نقل ریلی خوزستان کشیده شده است. چندی است که شاهد خبرهای خروج قطار از ریل هستیم و بعد از گذشت چندین هفته از این ماجرا همچنان حمل و نقل ریلی خوزستان لنگ می زند و دردی بر دردهای دیگر خوزستان افزوده شده است.

البته داستان به همین جا ختم نشده است و ظاهرا قرار است مردم خوزستان علاوه بر زندگی در گرمای شدید حتی در سفرهای برون استانی هم رفاه و آرامش را نبینند. علیرغم چندین روز انتظار برای استفاده از قطار خوزستان ، قطار شرکت مهتاب روز 30/4/ 96 به مقصد تهران ، جهنم دیگری را برای مسافران رقم زد چرا که سیستم سرمایشی قطار دچار نقص بود و وضعیت نابسامانی را پیش آورد که هر چند صدای اعتراض مسافران بلند شد ولی کسی پاسخگو نبود.

آیانمایندگان و مسئولین استانی بر این قضایا نظارت دارند؟ آیا دغدغه ی رفاه مردم خوزستان را دارند؟ آیا برای مردم خوزستان برازنده است که علیرغم داشتن سرمایه های کلان از فرسوده ترین و ضعیف ترین سیستم های حمل و نقل استفاده کنند؟ امید است که مسئولین استانی گام های بلندی جهت رفاه مردم خوزستان بردارند تا اندک مرهمی بر داغ دل مردم استان باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار