اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

سید حمزه جلویانی 
عضو شورای اجرایی خانه احزاب خوزستان

تحزب مرحله تکامل در توسعه اجتماعی و سیاسی جامعه است و ما در حال حاضر در مرحله تکوینی تحزب قرار داریم و وظیفه خانه احزاب تدوین برنامه و تعیین مسیر صحیح توسعه جامعه دراین بخش است.

باید به سمتی برویم که ضمن حرکت از کمیت احزاب به کیفیت ؛ جامعه و اعضای احزاب را متعهد به آرمان های حزبی کنیم ؛ چیزی که متاسفانه در این مدت کمتر شاهد آن بودیم و بعضا افراد احزاب را تنها وسیله ای برای رسیدن به اهداف خود می بینند و به جای اینکه اهداف شخصی رادر راستای اهداف حزبی ببینند اهداف حزبی را در راستای اهداف شخصی میبینند و این افراد فقط تا قبل از تحقق اهداف شخصی شعار تحزب وهمسویی با حزب میدهند که این نقیصه فارغ از تعصبات جناحی در همه احزاب باید ریشه یابی و برطرف شود.

خانه احزاب پارلمان فرهنگی سیاسی احزاب  می باشد . همه جریان های سیاسی فرزندان ملت ایران اسلامی هستند اعم از اصلاح طلب ، اصولگرا و اعتدالگرا که می تواند در کنار هم برای توسعه سیاسی ، اجتماعی و مدنی جامعه تلاش

باید قدرت تحمل خود را بالا ببریم و با رعایت اخلاق سیاسی و اجتماعی همدیگر را نقد منصفانه کنیم و از برنامه های همه جریان های فکری ، نخبگان ، متخصصین و اقوام در مسیر توسعه کشور و استان استفاده کنیم.

احزاب در استان که دوران نوپای خود را طی می کنند باید فراگیر و از پایین به بالا جامعه برنامه ریزی نمایند و آموزش اعضا را سرلوحه کار قرار دهند و قدرت مطالبه گری و حقوق شهروندی را در چارجوب قانون اساسی دنبال نمایند.

 امیدوارم که خانه احزاب با تعاون و همدلی تمام توان خود را برای مشارکت در توسعه پایدار استان ، پی گیری و اجرای سند چشم انداز 1404 استان ، مدیریت سازی و تربیت نیروهای مدیریتی پاکدست ، عقلانیت گرا ، دانش محور و اخلاق مدار و خداترس گام بر دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار