اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
استعفا به خاطر درگیری با هیات فوتبال خوزستان
به دلیل مشکلات پیش آمده با هیات فوتبال خوزستان و عدم همکاری این هیات در خصوص روشنایی پیست دو و میدانی....
شوشان: رییس هیات دو و میدانی خوزستان از سمت خود کناره‌گیری کرد. در متن استعفای غلامرضا خنفری خطاب به رییس فدراسیون دو و میدانی آمده است: حدودا یک سال از تصدی اینجانب در هیات دو و میدانی خوزستان می‌گذرد و فعالیت اینجانب و اعضای هیات دو و میدانی برای حضرتعالی نمایان است. به دلیل مشکلات پیش آمده با هیات فوتبال خوزستان و عدم همکاری این هیات در خصوص روشنایی پیست دو و میدانی، قطع برق دفتر هیات دو و میدانی، جلوگیری از ورود دوندگان اهواز به پیست دو و میدانی و عدم حضور رییس هیات فوتبال جهت حل مشکلات، اینجانب به دلیل موارد فوق استعفای خود را اعلام می‌نمایم.

به گزارش شوشان ، پیش از این نیز خبرهای درگیری هیات دو و میدانی با هیات فوتبال خوزستان در صدر اخبار قرار گرفته بود که به جدال رسانه ای بین آنان ختم شد.

در مورد اول ، مطلبی با تیتر " چاقوکشی در پیست دو و میدانی خوزستان" منتشر شد. در این زمینه مسئول کمیته مربیان هیات دو و میدانی خوزستان در خصوص درگیری میان مسئول آکادمی فوتبال استان و دوندگان خوزستانی در پیست ورزشگاه تختی اهواز توضیحاتی داد و فرزند رییس هیات فوتبال استان را مورد نقد قرار داد و گفت که در حالی که دو و میدانی‌کاران استان در پیست مشغول تمرین بودند، فرزند رییس هیات فوتبال استان که مسوول آکادمی این هیات نیز است، شاگردان مدرسه فوتبال خود را برای تمرین به زمین شماره یک ورزشگاه تختی، یعنی محل تمرین دو و میدانی‌کاران آورد و با ایجاد تداخل کاری، درگیری ایجاد شد.

این مربی بیان کرد: این آقا که چهار پنج نفر را به همراه خود آورده بود، یکی از آن‌ها به رضا بوعذار قهرمان دوی آسیا توهین کرد و برای او چاقو درآورد و اگر بوعذار فرار نمی‌کرد، حتما آسیب می‌دید. این فرد حق نداشت که با این قهرمان یا هر ورزشکار دیگری این گونه رفتار کند و این کار درست و شایسته نیست. 

انتشار مصاحبه مسئول کمیته مربیان هیات دو و میدانی خوزستان بازتاب های مختلفی به دنبال داشت و سبب واکنش هیات فوتبال استان شد. 

در مطلبی که از سوی هیات فوتبال منتشر شد ، آمده بود:  مگر هيات دو و ميداني مدير و بزرگي ندارد كه اجازه دادند چنين مسئله اي بوجود آيد؟ كدام يك از مسوولان دو و ميداني بهنگام تمرين در كنار ورزشكاران خود حضور داشتند؟! به جاي مصاحبه در جرايد و سايت ها و مشوش نمودن اذهان عمومي، سعي كنيد منطقي باشيد و حقوق ديگران و اجرشان را ضايع نكنيد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار