شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
شوشان: مدیر عامل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی گفت: برای نخستین بار در میان کارخانه‌های مشابه در کشور در امسال موفق به ثبت یک رکورد جدید شدیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، محمدامین روزبخش‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: برای نخستین‌بار در میان کارخانه‌های مشابه در کشور در سال بهره‌برداری ۹۶-۹۵ موفق به تولید ۱۶۸ هزار و ۸۳۹ تن شکر سفید در یک دوره بهره‌برداری شدیم.


وی افزود: ظرفیت اسمی واحد تصفیه شکر این شرکت به گونه‌ای طراحی شده که به طور متوسط ۶۰۰  تن در روز شکر سفید تولید کند اما همکاران این واحد تولیدی موفق شدند در یک بازه زمانی ۲۷۴ روزه فراتر از ظرفیت اسمی کارخانه روزانه بیش از ۶۱۶ تن شکر سفید تولید کنند که این رکورد  قابل توجهی در این زمینه محسوب می‌شود.

مدیر عامل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌های ایران در افق ۱۴۰۴، بهبود بهره‌وری یکی از شاخصه‌های مهم بخش تولید محسوب می‌شود که در راستای تحقق این رویکرد و شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال پایدار، با انگیزه‌ای که در مجموعه همکاران این شرکت وجود دارد موفق شدیم به این رکورد دست پیدا کنیم.

وی آسیب شناسی کلیه روندهای تولید و عارضه‌یابی بخش صنعت، تبیین نگرش علمی در فرایند تولید شکر را از مهم‌ترین دلایل دست یافتن به این موفقیت عنوان کرد.
برچسب ها: مایکل جکسون
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار