شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۳

دکترحبیب حی بر رییس بیمارستان گلستان اهواز گفت :به مناسبت هفته سلامت قند خون ناشتا،فشار خون،مشاوره دیابت،مشاوره پرستاری،مشاوره تغذیه وآموزش وتوزیع بروشورهای آموزشی به صورت رایگان در سالن انتظار بیمارستان گلستان در حال انجام است.

گفتنی است در آخرین روز هفته سلامت نیز بیماران مراجعه کننده به درمانگاه عمومی وودرمانگاه دیابت بیمارستان گلستان به صورت رایگان توسط پزشک ویزیت میشوند .

همچنین بیماران و مراجعه کنندگان میتوانند با ارسال پیامک با سامانه پیام کوتاه بیمارستان گلستان به شماره 300072016  در گروه بیماران کلیوی،بیماران مبتلا به دیابت و گروه مراجعین عضو شوند و به صورت رایگان از پیامهای آموزشی با محتوای بیماریشان بهره مند شوند.

با ارسال کلمه"دیابت"،"بیماریهای کلیوی" وکلمه "مراجعین" میتوانند در این سامانه عضو شوند و از پیامهای آموزش همگانی با محتوای سلامت بصورت رایگان بهره مند شوند.

دکتر حبیب حی بر افزود بیمارستان گلستان اهواز آمادگی لازم را برای همکاری با سازمانها ونهادهایی که به گونه در تعامل جامعه هستند برای افزایش آگاهی های لازم در خصوص سلامت دارا است و از ظرفیت لازم علمی برخوردار است.

وی با اشاره به شعارسازمان جهانی بهداشت برای امسال  "سالمندی و سلامت" و شعاربهداشتی  سال استان خوزستان "غذاي سالم و محيط سالم" گفت بسیاری از آموزشها مربوط به پیشگیری واطلاع لازم در مورد تغذیه مناسب و یا پیشگیری از برخی بیماریها را با انتشار در جراید و رسانه ها میتوان آموزش داد که این آموزشها در واقع در راستای هدف "زندگی سالم و طول عمر "بیشتر است و" کارگروه تعامل با جامعه" این مرکز در این راستا تلاش میکند که البته به همکاری رسانه ها و سازمانهایی که با بهره گیری از ابزارهای تبلیغاتی با جامعه ارتباط دارند بیشتر نیازمندیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار