اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گفت: قصد داریم از منطقه عین ۲ اهواز تا مرز چذابه ۱۰۰ موکب مردمی برپا شود تا به زائران حرم حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام موکب‌هایی که در ایام اربعین برپا می‌شود مردمی است که ما تلاش می‌کنیم این مشارکت و حضور مردم حفظ شود و هر سال بهتر از سال قبل باشد.
 
وی افزود: پیشنهاد ما این است که در اربعین حسینی امسال 400 موکب در مرز چذابه مستقر شوند و همین تعداد نیز در مرز شلمچه در خرمشهر برپا شوند.
 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان اضافه کرد: همچنین قصد داریم از منطقه عین 2 اهواز تا مرز چذابه نیز 100 موکب مردمی برپا شود تا به زائران حرم حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمت‌رسانی کنند.
 
وی در همین ارتباط گفت: همچنین پیشنهاد دادیم که از ورودی‌های استان خوزستان از سمت استان‌های دیگر مانند چهارمحال بختیاری و لرستان نیز 100 موکب تا مرز شلچه برپا شود.
 
موسوی هدف از برپایی موکب‌ها را پذیرایی از زائران اربعین اعلام کرد و گفت: یکی از اقدامات مهم ما در خوزستان، آمادگی برای بازگشت زائران از کربلا است که اسکان و پذیرایی از آنها در اولویت‌های کار ما قرار دارد.
 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان خاطرنشان کرد: تمام اقلام مورد نیاز موکب‌ها در ایام اربعین حسینی در مرزهای خوزستان را مردم تامین می‌کنند و این مواکب به صورت مردمی اداره می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار