اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
مدیرعامل شرکت آبفا اهواز:
شوشان: دیدار مردمی مهندس فردوس کریمی و شهروندان مناطق شرق اهواز در محل امور مشترکین منطقه یک (یک،هفت وهشت) برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، شهروندان مناطق یاد شده در دیدار با مدیرعامل شرکت به ابراز دغدغه ها در حوزه آب و فاضلاب پرداختند.


در این دیدار بنا به دستور مهندس کریمی مدیران شبکه  توزیع و عملیات آب و فاضلاب، مدیر منطقه و معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا اهواز در راستای پاسخگویی و پیگیری مطالبات شهروندان نیز حضور یافتند.

رسیدگی به خواسته های مردمی در کوتاهترین زمان ممکن و جلب رضایت ایشان  مهم ترین هدف مدیرعامل شرکت آبفا اهواز اعلام شد و وی  از مدیران مجموعه خواستار جدیت و قاطعیت در این راستا گردید.

مهندس کریمی در گفتگو با شهروندان منطقه شرق گفت: باتوجه به وضعیت بحرانی آب در کشور به خصوص در مناطق با میانگین  ریزش جوی پایین مانند خوزستان لازم است همگی با رعایت الگوی مصرف آب این سرمایه ملی را برای فرزندانمان حفظ نماییم .

وی از شهروندان خواست با مدیریت صحیح مصرف آب و همچنین عدم تخلیه پسماند و نخاله های ساختمانی در شبکه فاضلاب متولیان امر آبرسانی و دفع و جمع آوری فاضلاب شهر اهواز را یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز نصب انشعاب غیرمجاز آب را به عنوان یکی از اصلی ترین عامل های آسیب به شبکه آب شرب و ابزاری جهت تضییع حق مشترکین دیگر  دانست.


مهندس فردوس کریمی افزود: آن دسته از شهروندانی که با وجود بحران کم آبی و افزایش بی رویه ساخت و سازهای شهری و بدون در نظر داشتن آسیب هایی که در مسیر انشعابات غیرمجاز دامنگیر شبکه آب می گردد اقدام به این عمل می نمایند درواقع سلامت خود و دیگران را به خطر می اندازند چراکه این امر سبب اعمال فشار مازاد بر شبکه آب و ورود گل و لای و آلودگی به شبکه می شود.

وی همچنین نصب این انشعابات را دلیلی محکم بر عدم نظارت بر میزان مصرف آب توسط مشترکین غیرمجاز و بعضا بروز پدیده افت فشار برشمرد .

وی در پایان و در پاسخ به وجود معضل افت فشار در برخی مناطق مرتفع شرق اهواز گفت : اجرای پروژه آبگیری مخازن حصیرآباد که اخیرا با حمایت استاندار محترم و  همکاری سازمان آب و برق خوزستان در دست اجرا بوده و  نیز بهره مندی از ظرفیت تولید آب  تصفیه خانه گروه ملی  به زودی معضل افت فشار آب را در مناطق شرق اهواز   برطرف می سازد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار