شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: ایجاد مرز هوایی در دزفول موجب کاهش هزینه ها خواهد شد و میزان صادرات غیرنفتی استان خوزستان را سه برابر خواهد کرد.
عباس پاپی زاده ظهر امروز سه شنبه در حاشیه آئین افتتاح گمرک دزفول اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین اقدامات ما مسئولان در کشور تلاش برای رفع موانع کسب و کار است.

وی افزود: یکی از موانع کسب و کار در حوزه تجارت، مشکل گمرک است که نبود آن باعث هدر رفتن زمان زیادی در زمینه تجارت می شود ولی خوشبختانه امروز با افتتاح اداره گمرک دزفول  موانع کسب و کار در منطقه شمال خوزستان برداشته خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان، حل مشکل مرز هوایی فرودگاه دزفول را امری مهم و ضروری برشمرد و رفع آن را نیازمند همکاری مسئولان استانی دانست.

پاپی زاده عنوان کرد: ایجاد مرز هوایی در دزفول موجب کاهش هزینه ها و توسعه صادرات سبزی و صیفی می شود و حجم صادرات غیرنفتی استان خوزستان را به سه برابر خواهد رساند.

وی در ادامه تاکیدکرد: اگر از حدود ۲.۵ میلیون تن محصول کشاورزی که در دزفول تولید می شود حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تن محصول صادر شود بالغ بر ۲.۵ میلیارد دلار ارزآوری همراه خواهد بود.

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مشکل مرز هوایی دزفول حل شود در کنار گمرک، شاهد توسعه و انقلابی در شمال خوزستان در بخش صادرات خواهیم بود.

پاپی زاده، تاسیس اداره گمرک در دزفول را یک اقدام بزرگ تاریخی برشمرد و خواستار ورود سرمایه گذار برای ایجاد مرز هوایی دزفول در جهت ایجاد انقلاب در زمینه صادرات محصولات شمال خوزستان شد.

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار