اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
مدیر آموزش و توسعه تعالی سازمان منطقه آزاد اروند:
مدیر آموزش و توسعه تعالی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توسعه فضاهای آموزشی که در دست اقدام داریم، از این پس دیگر دانش آموزان نه اجبار به ترک تحصیل و نه وادار به رفتن به سایر نقاط برای حضور در کلاسهای درس می شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید علی موسوی در آئین کلنگ زنی طرح توسعه مدرسه عترت مینوشهر افزود: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده زمین این پروژه توسط یک فرد خیر اهدا و سازمان نیز بودجه ای بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال، برای آن اعتبار پیش بینی کرده است.
وی اظهار کرد: تلاش می کنیم تا با همیاری و همکاری اداره کل نوسازی استان خوزستان این پروژه را تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، تمام و به بهره برداری برسانیم.
وی با اشاره به نگاه مثبت مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند در بحث آموزش تصریح کرد: با افزوده شدن این سه کلاس درس، 200 دانش آموزی را که پیشتر برای تحصیل به دیگر جاها دیگر می رفتند و مجبور به ترک تحصیل بودند را با تدابیر اتخاذ شده و در دو شیفت صبح و بعد از ظهر پوشش دهیم.
موسوی یادآور شد: علاوه بر این، سازمان منطقه آزاد اروند بودجه ای را پیشتر به بحث توسعه فضای آموزشی مینوشهر اختصاص داده بود که بر آن مبنا امروز شاهد افتتاح دو کلاس درس بودیم، به طور مجموع مهرماه 5 کلاس درس که بیش از 300 دانش آموز را می تواند پوشش دهد به فضای آموزشی مینوشهر اضافه می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار