شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که دفاتر شورای هماهنگی در 55 نقطه خوزستان فعال هستند اظهار کرد: رسانه‌های استان لازم است به مناسبت های انقلابی اهتمام ویژه ای نسبت به این نهاد داشته باشند.

حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر در نشست خبری به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی کشور به فرمان امام خمینی (ره) توضیح داد: با توجه به این که در آستانه روز خبرنگار هم هستیم انتظار می رود مطبوعات و رسانه‌های خوزستان در خدمت به مناسبت های انقلاب اسلامی از جمله دهه فجر، 13 آبان و ارتحال امام به عنوان حرکت انقلابی رسالت دینی خود را نشان دهند.

وی افزود: بیش از 700 هزار نفر در روز 22 بهمن اهواز طی یک سال گذشته حضور داشتند که این حضور و برنامه های دیگر آن موجب شد تا شورای هماهنگی خوزستان رتبه برتر را در سطح کشور از آن خود کند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان تاکید کرد: طی سال گذشته 105 راهپیمایی 22 بهمن در 75 نقطه استان برگزار شد.

وی راهپیمایی 22 بهمن و دهه فجر را کار اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواند و بیان کرد: شورای هماهنگی استان خوزستان در برگزاری 22 بهمن سال گذشته به عنوان استان برتر معرفی شد.

سپهر گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی(ره) به منظور برگزاری خود جوش مراسم انقلابی در 12 مرداد 59 در کشور تأسیس شد که برگزاری مراسم مانند سالروز 12 فروردین،14 خرداد، 15 خرداد،، هفت تیر، هشت شهریور، 17 شهریور، هفته زن، 13 آبان و روز قدس را بر عهده دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیتهای تبلیغی بین دستگاهها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد. این نهاد در 12مرداد سال 59 با موافقت آیت‌الله خمینی(ره) تشکیل شد. ریاست این نهاد توسط رهبر جمهوری اسلامی تعیین می شود.






نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار