شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
شنیده‌های شوشان از پتروشیمی فن آوران بندر ماهشهر حاکی از انتصابات پر حاشیه در دفتر تهران این مجتمع پتروشیمی است. مهندس بهمن بهزادی مدیر عامل فن‌آوران که انتصاب وی در سال گذشته با حاشیه‌ها و اتفاقات بسیاری همراه بود با نیت تثبیت جایگاه متزلزل خود، اقدام به انتصاب تعدادی از آقازاده‌های مرکز نشین در دفتر تهران این پتروشیمی نموده است.

 مصطفي رضايي انصاري به عنوان مشاور مدير عامل و دبير جلسات هييت مديره (خواهر زاده علی ظفرزاده، عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی)، محمد علي شيري مشاور و نماينده مدير عامل در حوزه بازرگاني(پسر محمود شیری مدیر عامل سابق تاپیکو)، محمود پاشايي ملكي مشاور مدير عامل در امور حقوقي و پيمان‌ها و وكيل شركت(سفارش شده و از بستگان مدیر عامل )، حسين عليپوريان رييس دفتر مدير عامل (آقازاده سفارش شده از بیرون) که همگی غیر بومی و سفارشی بوده و برخلاف آئین نامه های استخدامی و با رابطه در دفتر تهران با حکم مستقیم بهمن بهزادی جذب شده اند.

 این انتصابات غیر تخصصی و سفارشی ضربات جبران ناپذیری بر بدنه شرکت وارد نموده و موجب ارسال گزارش‌های فنی زیان‌رسان بسیاری به اعضای هیئت مدیره شده است. 

مجموعه این عوامل باعث تزلزل بیشتر جایگاه بهزادی گشته و زمزمه‌های رفتن او را بر سر زبان‌ها انداخته است. متاسفانه ضعف عمیق نماینده شهرستان در ارتباط با کانون‌های قدرت و باند بازی مدیران تاپیکو و در راس آنان مهندس پیوندی در بی توجهی به مدیران بومی، منجر به قربانی شدن سرمایه های انسانی زیادی در مجموعه مدیران ماهشهر گردیده و فرصتی دیگر را برای ارتقا سطح مسئولان بومی از بین برده است. 

آیا اتلاف منابع بیت المال برای جذب آقازاده‌ها با اطلاع مسئولین رده بالای شهرستان و تاپیکو است یا ایشان راساً اقدام می‌کند؟! از سویی شنیده شده است میخ آخر بر پیکر این مجموعه با انتصاب یک مدیر سیاسی قدیمی با کمترین سطح اطلاعت فنی به عنوان مشاور مدیرعامل کوبیده شده است و پای برخی سیاسیون شهرستان را در مدیریت این مجتمع باز کرده است. 

جای پرسش است که یک کارمند فرمانداری که قاعدتا فاقد کمترین اطلاعات فنی و تخصصی مهندسی‌ست چگونه به عنوان مشاور مدیرعامل یک پتروشیمی نصب شده است و حامیان قدرتمند وی چه کسانی هستند و چه منافعی در حمایت آنها نهفته است؟ 

 نماینده شهرستان ماهشهر، آقای گلمرادی که هفته گذشته بازدیدی از مجتمع داشتند چرا و به چه علت از یک مدیر عامل در آستانه عزل حمایت می‌کنند؟! کدامین افراد برای جذب و استخدام به شرکت تحمیل شده اند؟  آیا ایشان از وضعیت جاری شرکت مطلع هستند و یا در بی اطلاعی محض به سر می‌برند؟!! به نظر می‌رسد پاسخ این سوالات در چند روز آتی داده خواهد شد...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار