اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
علت اصلی بروز این حادثه پس از بررسی‌های کامل و همه‌جانبه متعاقباً به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.
دادستان نظامی استان تهران ضمن تشریح حادثه تیراندازی کهریزک، از آخرین اقدامات قضایی مرتبط با این حادثه و جان باختن ضاربِ خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان نظامی استان تهران درباره واقعه تیراندازی در میدان تیر ارتش واقع در منطقه کهریزک تهران گفت: ساعت ۱۲.۲۰ دقیقه ظهر امروز (یکشنبه) سرباز وظیفه دوره آموزشی نیروی هوایی ارتش، در خط آتش میدان تیر مرکز آموزش کهریزک، در اقدامی جنون‌آمیز با شلیک گلوله تعدادی از هم خدمتی‌ها و عوامل یگان را هدف قرار می‌دهد.

غلامعباس ترکی افزود: متأسفانه بر اثر این تیراندازی، ۳ سرباز کشته، ۷ سرباز دیگر به همراه مسئول آموزش سربازان مجروح شدند که بلافاصله مجروحین به همراه دو سربازی که دچار شوک شده بودند، به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وی گفت: با گزارش موضوع به دادسرای نظامی، بلافاصله بازپرس ویژه قتل به محل اعزام و بررسی‌های اولیه را آغاز می‌کند.

ترکی ادامه داد: پس از معاینه دقیق محل وقوع حادثه، بازسازی صحنه جرم و تحقیق از همه شهود، مطلعان و مسئولان مربوط، دستور انتقال اجساد کشته‌شدگان به پزشکی قانونی جهت معاینه و تعیین علت واقعی مرگ صادر شده است.

دادستان نظامی استان تهران گفت: اسلحه ضارب جهت بررسی‌های کارشناسی در اختیار کارشناسان اسلحه و مهمات قرار گرفته و ضارب نیز در جریان درگیری، بدنبال تیراندازی مأموران، مجروح و بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی تأکید کرد: علت اصلی بروز این حادثه پس از بررسی‌های کامل و همه‌جانبه متعاقباً به اطلاع مردم شریف ایران خواهد رسید.

دادستان نظامی استان تهران به همراه بازپرس پرونده با حضور در بیمارستان محل مداوای مجروحین این حادثه، ضمن عیادت، در جریان آخرین وضعیت درمانی آنان قرار گرفتند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار