اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶
فرماندار شوش:
نجاتی دلجویی از آزادگان را ادای دین به ارزشهای انقلاب دانست و عنوان کرد: تاریخ هیچ گاه تلاش های آزادگان را فراموش نخواهد کرد.
فرماندار شوش: مقاومت آزادگان موجب سرافرازی و تقویت نظام اسلامی شد
فرماندار شهرستان شوش گفت: مقاومت و صبر آزادگان در دوران اسارت موجب موجب یأس و ناامیدی دشمنان و سرافرازی و تقویت نظام اسلامی شد.
به گزارش شوشان:رضانجاتی در نشست هماهنگی سالروز ورودآزادگان سرافراز به میهن اسلامی که در سالن اجتماعات فرمانداری شوش برگزار شد با اشاره به ضروری دانستن ارج نهادن به جایگاه والای آزادگان سرفراز که بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب هستند گفت: باید ارزشهای ایثارگری در جامعه تداوم داشته باشد.
نجاتی دلجویی از آزادگان را ادای دین به ارزشهای انقلاب دانست و عنوان کرد: تاریخ هیچ گاه تلاش های آزادگان را فراموش نخواهد کرد.
وی زنده نگه داشتن رشادت‌ها و صلابت‌های آزادگان را رسالت مسئولان و وظیفه مردم دانست و بیان کرد: آزادگان اسطوره‌های دوران دفاع مقدس هستند که الگویی مناسب برای جوانان هستند.
فرماندار شهرستان شوش گفت: آزادگان سرافراز جزء ارزشها و ذخیرهای معنوی انقلاب اسلامی و سند استقامت و پایداری ملت ایران هستند.
نجاتی گفت آنها در اسارت بر عقیده  خود ماندند و بر آرمان ها و ارزش های نظام پافشاری کردند و هیچگاه تسلیم نشدند که این افتخار بزرگ و سعادت عظیمی است.
وی گفت: ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت ومشقت بار اسارت ، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند واستوارنمود.
فرماندار شوش بر هرچه باشکوه تر برگزاری ویژه مراسمات این روز تاکید و کرد و گفت: باید با همکاری تمامی دستگاه ها سالروز ورود آزادگان به مهین، گرامی داشته شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش نیز گفت: شهرستان شوش 144 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی در کنار سایر رزمندگان در عملیات های مختلف شرکت کردند و به اسارت دشمن در آمدند.
دیدار با امام جمعه، تجلیل از آزادگان ، برگزاری همایش آزادگان شهرستان ودیدار با خانواده آزادگان از مهمترین ویژه برنامه های 26 مرداد شهرستان شوش می باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار