اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
مجید دهگان مدیرعامل باشگاه نیشکر هفت تپه:














به گزارش شوشان: مجید دهگان مدیر عامل باشگاه شرکت نیشکر هفت تپه با اعلام این خبر گفت:
تیم تکواندوی نونهالان و خردسالان نیشکر هفت تپه قهرمان مسابقات شمال استان خوزستان شد تا برگ زرین دیگری در کارنامه ورزشی هفت تپه ثبت شود.
در روز دوم این مسابقات حمید کثیر ، مهدی شریفی و علی چایانی موفق به کسب گردن آویز طلایی این دوره از مسابقات شدند. همچنین  دو مدال نقره دیگر نیز توسط علی تمیمی و محمد مهدی نیکو در روز دوم  مسابقات شمال  خوزستان بدست آمد تا در مجموع این مسابقات با قهرمانی تیم نیشکر هفت تپه پایان یابد.
دهگان افزود:این در حالی بود که روز گذشته نیز تکواندوکاران نونهال و خردسال مجموعه نیشکر هفت تپه توانستند 5 مدال طلای رقابت های تکواندوی شمال خوزستان را کسب کنند. 
در رقابت های روز گذشته سه مدال طلا توسط سهیل احمدی ، حیدر عبودی و صادق چنانی و همچنین یک نقره توسط یاور سالاری کیا و یک نشان برنز توسط عباس غانمی در مسابقات نونهالان به دست آمد.
در رده خردسالان نیز دو نشان طلا توسط محمدرضا سواری وحسام سعدی، یک نشان نقره توسط سید محمد زارعی و یک نشان برنز توسط مهدی محسنیان نژاد کسب شد.
وی در پایان این قهرمانی را به بازیکنان این تیم، اهالی شریف هفت تپه و مدیریت شرکت کشت و صنعت هفت تپه تبریک گفته وبیان داشت، آرزوی موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی برای تمامی ورزشکاران نیشکر هفت تپه داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار