اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
گزارش شوشان از جلسه پیگیری مصوبات دولت در خوزستان
در خصوص سهم 220 هزار هکتاری از طرح 550 هزار هکتار متاسفانه مشکلات هنوز حل نشده است...

شوشان: محمد رضا شمسایی در نشست پیگیری مصوبات دولت که در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با انتقاد از این که از آغاز سال 96 هیچ اعتباری به برق استان تخصیص داده نشده است، اظهار کرد: عدم تخصیص اعتبارات به دلیل هم زمان شدن با انتخابات ریاست جمهوری توجیه پذیر بود اما پس از آن تخصیص نیافتن اعتبارات توجیه پذیر نیست.

به گزارش شوشان ، وی با تاکید بر این که تخصیص اعتبار  برای اجرای طرح ها لازم است، گفت: بین تایید اسناد اعتبارات تا رسیدن این اعتبارات به دست پیمانکاران فاصله ای وجود دارد که مشکل ساز است. تاکنون 6 ماه از سال با توجه به عدم تخصیص اعتبارات هدر رفته است. 

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان درصد بودجه تخصیصی را در برابر انبوه کار موجود ناچیز خواند و گفت: حدود 145 میلیارد تومانی که از خزانه به سازمان آب و برق خوزستان در نظر گرفته شده که نسبت به اعتبار یک هزار و 200 میلیارد تومانی مصوب شده امسال، رقم ناچیزی است.

وی ادامه داد: در حالی است که اعتبار مصوب شده مختص سال 96  است، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بخشی از اعتبارات سال گذشته را در اعتبار یک هزار و 200 میلیارد تومان لحاظ کرده است که یک چهارم اعتبار سازمان با این روش حذف شده است لذا در این خصوص که اعتبار سال 95 در سال 96 لحاظ شود، معترض هستیم. 

شمسایی یادآور شد: در خصوص سهم 220 هزار هکتاری از طرح 550 هزار هکتار متاسفانه مشکلات هنوز حل نشده است و با توجه به تغییراتی که در وزارت نیرو ایجاد خواهد شد، باید این مشکل را پیگیری کرد چون در صورت برطرف نشدن مسایل طرح، توجیه مشکلات برای مدیران جدید سخت خواهد بود.

وی درخصوص بحث تامین آب در منقاط مختلف استان عنوان کرد: مناقصه بین المللی تأمین آب شمال شرق استان در مرحله آماده شدن است و اسناد مربوط به طرح تأمین آب جنوب شرق ماه گذشته به مرکز ارسال شد که در صورت تایید فاینانس، اجرایی خواهد شد. 

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان تاکید کرد: به دلیل زمان بر بودن مراحل اجرایی طرح ها، مناقصات بین المللی آن ها باید هرچه سریع تر انجام شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار