اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
دادستان عمومی و انقلاب اهواز
دادستان عمومی و انقلاب اهواز گفت: پرونده به صورت فوق العاده و ویژه در شعبه بازپرسی دادسرای شادگان تحت بررسی است.
  

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان درخصوص فوت دختر ۲ ساله شادگانی که به علت نبود سیستم فاضلاب به داخل چاه سقوط و فوت کرد، گفت: پرونده دراین رابطه تشکیل شده است.

حسینی افزود: پرونده به صورت فوق العاده و ویژه در شعبه بازپرسی دادسرای شادگان تحت بررسی است.
 
دادستان اهواز در ادامه بیان کرد: دراین رابطه بازرسی میدانی توسط مقامات قضایی محلی انجام شده است و پس از بررسی صحت و سقم این مساله با مقصران حادثه برخورد قاطع خواهد شد.

 گفتنی است، این کودک اهل دارخوین از توابع شادگان بود که چند روزپیش ناپدید شد. خانواده او به همراه اهالی منطقه جست‌وجو برای یافتن او را آغاز کردند تا این که جسد او در چاه فاضلاب پیدا شد.



به گزارش شوشان ، پس از مرگ دلخراش الهه کودک دوساله شادگانی در چاه فاضلاب ٬ کانال تلگرامی ناصری نژاد نماینده شادگان یادداشتی منتشر کرد

در این یادداشت آمده است: متاسفانه با خبر شدم دختربچه ای دوساله به نام الهه در منطقه دارخوين شادگان از روز گذشته مفقود شده و در عین ناباوری امروز در چاه فاضلاب جنازه این کودک پیدا شده است.

ظاهرا  دختربچه معصوم در هنگام  بازی در چاه فاضلابی که درپوش هم نداشته افتاده و در فاضلاب غرق شده است. زبان از توصیف رنج و غم این اتفاق قاصر است. سالهاست از مشکلات بوجود آمده بخاطر عدم وجود شبکه فاضلاب فریاد زده ایم ولی متاسفانه کسی به این درد رسیدگی نکرده است. تا کی باید منتظر بمانیم؟ آیا بازهم باید منتظر خبر مرگ کودکان باشیم؟ چقدر بیماران کلیوی و عفونی بخاطر آب آلوده و شبکه فاضلاب فرسوده باید درد بکشند؟

مرگ این طفل معصوم یقینا ضایعه ای است که هیچ مرهمي بر آن نیست، با تمام وجود از خداوند متعال برای خانواده وی طلب صبر و توان تحمل این غم را میکنم و امیدوارم ما را در غم خود شریک بدانند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار