اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
قهرمان وزنه برداری بالاخره کوتاه آمد
به نظر می رسد قهرمان وزنه برداری المپیک حاضر شده بار دیگر در اردوی تیم ملی حضور یابد.

به گزارش شوشان، در یک سال و نیم گذشته شاید هیچ تصویری از حضور کیانوش رستمی در اردوهای تیم ملی یافت نشود. وزنه برداری که از زمان روی کار آمدن سجاد انوشیروانی از اولین روزهای سال ۹۵ ساز جدایی کوک کرد و با هماهنگی رییس فدراسیون وزنه برداری قبل از المپیک به صورت شخصی تمریناتش را دنبال کرد.


کیانوش رستمی بعد از المپیک نیز حاضر نشد تحت نظر سجاد انوشیروانی فعالیت کند و بعد از چند ماه قهر و تهدید به خداحافظی در آخر فدراسیون وزنه برداری بار دیگر زیر بار درخواست او برای تمرین انفرادی رفت. اینجا بود که نوبت به قهر سجاد انوشیروانی رسید و این موضوع با استعفای او و جدایی اش از تیم ملی خاتمه یافت.

 


با این حال کمتر کسی تصور می کرد کیانوش رستمی که خودش خواسته به صورت انفرادی تمرین کند، بار دیگر حاضر شود به اردوهای تیم ملی برگردد اما این اتفاق روز گذشته رخ داد و تصویری از کیانوش رستمی بعد از حدود یک سال و نیم در تمرین تیم ملی بزرگسالان ضبط شد. 


به نظر می رسد قهرمان المپیک فقط به خاطر مشکلات شخصی با سجاد انوشیروانی حاضر نبوده در اردوی تیم ملی حاضر شود و از این پس با سرمربیگری محسن بیرانوند تا مسابقات جهانی همراه با سایر ملی پوشان در تمرینات تیم ملی حاضر خواهد شد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار