اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
واکنش آیت الله حسن زاده به رفتار برخی نمایندگان خوزستان / سابقه وزیر پیشنهادی نیرو نشان می دهد که بر بحث انتقال آب اصرار داشته است / صرف برگزاری یک جلسه نمایندگان خوزستان با وزیر پیشنهادی نیرو کافی نیست
۱۸ نماینده مردم خوزستان در مجلس باید بدانند و از وزیر نیرو این تعهد را بگیرند که سیاست انتقال آب را دنبال نکند. این تعهد را باید بگیرند....
   

شوشان: سخنان برخی نمایندگان خوزستان مبنی بر وعده ی وزیر پیشنهادی نیرو برای توجه به خوزستان و جلوگیری از انتقال آب ، واکنش آیت الله حسن زاده امام جمعه موقت اهواز را به دنبال داشت. 

وی در تذکری به نمایندگان خوزستان خواستار تعهد وزیر آینده نیرو برای دنبال نکردن سیاست های انتقال آب شد. آیت الله حسن زاده عنوان کرد که صرف برگزاری یک جلسه با وزیر پیشنهادی نیرو کافی نیست بلکه وی باید این مطلب را در صحبت‌هایش در مجلس مطرح کند و تعهد دهد تا سیاست های انتقال آب را دنبال نکند.

آیت الله حسن‌زاده ادامه داد: همه وزرا باید در برابر خوزستان تعهد داشته باشند؛ سابقه وزیر پیشنهادی نیرو نشان می دهد که بر بحث انتقال آب اصرار داشته است. نمی خواهیم بگوییم اشتباه کرده شاید آن زمان که این مساله مطرح شد استان خوزستان محدودیت آب نداشت اما اکنون ۱۸ نماینده مردم خوزستان در مجلس باید بدانند و از وزیر نیرو این تعهد را بگیرند که سیاست انتقال آب را دنبال نکند. این تعهد را باید بگیرند. صرف برگزاری یک جلسه نمایندگان خوزستان با وزیر پیشنهادی نیرو کافی نیست بلکه وی باید این مطلب را در صحبت‌هایش در مجلس مطرح کند. 

وی گفت: ما نمی‌خواهیم که نمایندگان بخشی نگری کنند اما مساله توسعه استان، مساله کل کشور است. یکی از مأموران شرکت توسعه برق به دلیل گرما و رطوبت بالا و برق گرفتگی جان خود را از دست داد، ضمن تسلیت به خانواده این عزیز باید بگویم که در بحث رأی اعتماد به وزرا نه مسائل جناحی و سیاسی بلکه مصلحت استان و کل کشور باید رعایت شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار