اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان: گردشگری در خوزستان مغفول مانده است
باید در آینده بحث حمل و نقل در بسیاری از مناطق تقویت شود تا فضای بیشتری برای بحث توسعه گردشگری داشته باشیم.
  

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان این‌که حدود 50 تا 60 سال در برنامه‌ریزی و آمایش جمعیت در حوزه راه و شهرسازی در خوزستان عقب مانده‌ایم، گفت: طرح‌های جامع شهری در دنیا طرح‌های استاتیک نیستند و باید دینامیک و منعطف باشند و بتوانند خود را با شرایط موجود تطبیق دهند. 
  
منوچهر رحمانی در جلسه شورای برنامه‌ریزی که امروز، 28مردادماه در محل استانداری در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون در تلاش هستیم تا این کار 60ساله را به اتمام برسانیم و طرح‌های جامع تفصیلی شهری را تصویب کنیم. 
  
وی افزود: گردشگری در خوزستان مغفول مانده است و باید در بحث گردشگری در استان کارهای بسیار زیادی انجام شود. باید در آینده بحث حمل و نقل در بسیاری از مناطق تقویت شود تا فضای بیشتری برای بحث توسعه گردشگری داشته باشیم. 
  
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان این‌که حدود 50 تا 60 سال در برنامه‌ریزی و آمایش جمعیت در حوزه راه و شهرسازی در خوزستان عقب مانده‌ایم،تصریح کرد: طرح‌های جامع در دنیا طرح‌های استاتیک نیستند و باید دینامیک و منعطف باشند و بتوانند خود را با شرایط موجود تطبیق دهند. 
  
رحمانی ادامه داد: هیچ طرح جامع شهری در دنیا کامل نیست، بلکه این شورا و کارگروه‌ها هستند که طرح‌ها را چکش‌کاری و در نهایت در خصوص آن طرح‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند. 
  
وی گفت: در سه سال گذشته 483 میلیارد تومان اعتبارات استانی به راه و شهرسازی اختصاص داده شده و این در حالی است که اعتبارات ملی 636میلیارد تومان است. تاکنون حدود 1400 میلیارد تومان در شهرسازی قرارداد منعقد کرده‌ایم اما مجموع اعتبار اختصاص داده شده حدود 1119 میلیارد تومان است. 
  
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: این 1400میلیارد تومان برای احداث 1130 کیلیومتر راه روستایی و 870 کیلومتر راه اصلی هزینه خواهد شد که از این میزان تاکنون 500 کیلومتر راه روستایی و 300 کیلومتر راه اصلی در استان به بهره‌برداری رسیده است. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار