اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
در معرفی کابینه بیشتر تعامل مجلس با دولت بود تا تعامل دولت با مجلس.
پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس در مورد رای اعتماد مجلس به 16 وزیر روحانی گفت: وقتی از 17 وزیر روحانی 16 نفر آنها رای می‌آورند 12 نفر آنها بالای 200 رای می‌آورند این نشان می‌دهد مجلس رای خوبی به کابینه روحانی داده است و به دولت پیشنهادی او اعتماد کرده است.

نایب رئیس اول کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با  عصر ایران در مورد عدم رای اعتماد مجلس به بی‌طرف ادامه داد: رای بی‌طرف سیاسی نبود. نمایندگان استان‌های مختلف از جنوب تا شمال از عملکرد وزیر پیشنهادی نیرو گلایه داشتند. آنها در زمینه آب نگرانی‌هایی داشتند و معتقد بودند که بی‌طرف نمی‌تواند آنها را حل کند. بازهم می‌گویم رای عدم اعتماد مجلس به بی‌طرف سیاسی نبود.

عضو فراکسیون امید در مورد تعامل دولت و مجلس در زمینه معرفی کابینه افزود: در معرفی کابینه بیشتر تعامل مجلس با دولت بود تا تعامل دولت با مجلس.

وی خاطر نشان کرد: وزرایی که از سوی دولت معرفی شده بودند ایده‌آل نبودند اما خوب بودند. مجلس با توجه به رای اعتمادی که به این وزرا داد و جلسات کارشناسی که با آنها برگزار کرده است می‌تواند از آنها سوال و عملکردشان را در 4 سال آینده بررسی کنند.



مافی افزود: رابطه  مجلس با دولت دوازدهم بر اساس تعامل مثبت خواهد بود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار