اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
شاگردان فراز کمالوند در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور برابر ذوب آهن به تساوی رسیدند. 

به گزارش خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:30 امشب (سه شنبه) در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف ذوب آهن رفت. 
  
آبادانی ها که هفته گذشته در دیداری خارج از خانه برابر پارس جنوبی شکست خورده بودند با انگیزه های بسیار رودرروی ذوب آهن قرار گرفتند و در ابتدای بازی نیز کرار جاسم صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد که با واکنش خوب گلر ذوب آهن مهار شد. 
  
در ادامه این نیمه ذوب آهن در دقیقه 38 صاحب یک موقعیت پنالتی شد که مهدی رجب زاده با ایستادن پشت توپ ،موفق شد دروازه سالاری را باز کند. نیمه نخست با همین تک گل به پایان رسید. 
  
شاگردان کمالوند که نمی خواستند در حضور هواداران خود مغلوب شوند، تلاش های خود را برای رسیدن به گل دو چندان کردند که موقعیت هایی هم به دست آوردند ولی هیچ کدام راهی به درون دروازه ذوب آهن نداشتند. در ادامه نیز ذوب آهن در دقیقه 69 توسط مهران درخشان مهر به گل دوم رسید. 
  
در ادامه این نیمه نیز آگستو سزار در دقیقه 77 موفق شد دروازه ذوب آهن را باز کند. شیمبا در دقایق پایانی صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شد و در حالی که می توانست بازی را به تساوی بکشاند، این فرصت را از دست داد. نفت در دقیقه 93 نیز با گلزنی مجدد آگستو سزار به گل دوم رسید تا از شکست خانگی فرار کرده باشد. 
  
این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به  پایان رسید.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار