اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
رییس هیات گلف خوزستان گفت: گلف خوزستان در شرایط خوبی به سر می‌برد و همچنان در کشور حرف برای گفتن دارد. 
  
علیرضا مرادحاجتی درباره وضعیت گلف استان، اظهارکرد: گلف‌بازان اهوازی با توجه به وجود زمین ملی‌حفاری در حال تمرین هستند که جا دارد از آقای بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی‌حفاری تشکر کنم. همچنین مسوولان نفت‌مسجدسلیمان و رییس هیات گلف این شهرستان نهایت همکاری را با ما دارند و این رشته در تمامی رده‌های سنی هر دو بخش آقایان و بانوان شهرستان مسجدسلیمان فعال است و بحث استعدادیابی نیز به خوبی در جریان می‌باشد. 
  
وی ادامه داد: در شهرستان امیدیه نیز طی سال گذشته و امسال، زمین گلف احداث شد و در چند سال آینده نتایج خوبی از گلف این شهرستان به دست خواهد آمد. شهرستان‌های آبادان و خرمشهر نیز فعال هستند. 
  
رییس هیات گلف خوزستان گفت: گلف خوزستان در شرایط خوبی به سر می‌برد و همچنان در کشور حرف برای گفتن دارد. اخیرا خرم‌آباد کمی در این رشته مدعی شده است و آن هم به دلیل زمین مینی‌گلفی است که خود خوزستان برای این استان طراحی کرد. اصفهان نیز حرکت‌هایی در این رشته داشته است ولی در حال حاضر خوزستان حرف اول را در کشور می‌زند و بیشترین تعداد تیم را هم در لیگ برتر کشور دارد. 
  
وی عنوان کرد: در حال حاضر گلف شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، هندیجان، اهواز، مسجدسلیمان و امیدیه فعال هستند و فعال شدن مینی‌گلف شهرستان‌های دزفول و رامهرمز نیز در اولویت هستند. 
  
حاجتی در خصوص فعالیت بخش بانوان نیز گفت: در حال حاضر زمین مناسبی برای انجام تمرینات بخش بانوان نداریم ولی ورزشکاران با توجه به مکان‌هایی که مشخص کرده‌ایم، فعلا تمرینات خود را دنبال می‌کنند. ما مکاتباتی با اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان داشته‌ایم تا هفته‌ای دو تا سه جلسه، یکی از زمین‌های چمن موجود در ورزشگاه تختی را برای تمرین بانوان در اختیار ما بگذارند تا در ادامه مسیر بتوانیم زمین مینی‌گلفی در اهواز راه‌اندازی کنیم که  به نظرم در این زمینه شهرداری باید پیشقدم باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار