اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

گتوند - ایرنا - احداث تنها پارک بانوان شهر گتوند با وجود وعده های داده شده همچنان نیمه کاره رها شده است.

به گزارش ایرنا ، شهر گتوند با جمعیتی بالای 26هزار نفر به عنوان مرکز شهرستان گتوند از داشتن پارک بانوان محروم است و بانوان گتوندی به دلیل نبود امکانات رفاهی لازم به ویژه پارک خانواده از فعالیت های تفریحی محروم مانده اند.
احداث پارک و فضای تفریحی مناسب برای زنان و دختران گتوندی به مطالبه ای از سوی این قشر از جامعه تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا با وجود پیگیری مکرر بانوان گتوند در سال های گذشته قطعه زمینی به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع به احداث پارک بانوان در کمربندی غربی این شهر اختصاص یافت، تا هرچه سریعتر پارکی در شان وجایگاه زنان ساخته شود اما با گذشت چند سال عملیات اجرایی احداث این پارک تنها کمتر از 20درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
یکی از بانوان فعال اجتماعی گتوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه پارکی که قرار بود به نام بانوان در گتوند احداث شود،چند سالی است نیمه کاره رها شده است.
خدیجه کلهری با بیان اینکه شهرداری و اعضای شورای چهارم شهر گتوند بارها وعده احداث این پارک را به بانوان دادند اما به وعده خود عمل نکردند گفت:باید از مسئولان ذیربط سئوال کرد چرا با گذشت این سال ها تاکنون فکری برای این پارک نشده است و آیا زنان سهمی از امکانات این شهر ندارند.
وی با بیان اینکه در اکثر شهرهای خوزستان پارک و فضای مناسبی به استفاده بانوان اختصاص یافته افزود: بانوان گتوندی بارها برای احداث این پارک به شهرداری مراجعه کردند، اما توجهی به مطالبه آنان نشد.
یکی دیگر از بانوان گتوندی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بانوان گتوندی به دلیل نبود پارکی مناسب،از تفریح و ورزش در فضای باز محروم هستند.
مریم فرجپور ادامه داد:به دلیل نبود پارک بانوان، زنان و دختران برای ورزش کردن در خیابان های اطراف شهر به پیاده روی می پردازند و با توجه به تردد زیاد خودروها در خیابان های این شهر تصادف خودروها با عابران پیاده افزایش یافته است.
وی افزود: نه تنها پارک بانو و خانواده گتوند بلکه باید پارک های بیشتری برای استفاده بانوان در مناطق مختلف این شهر ساخته شود تا بانوان نیز به ورزش و تفریح بپردازند.
محسن شکری زاده شهردار گتوند در خصوص مشکل پارک بانو و خانواده این شهر به خبرنگار ایرنا گفت:بدلیل نبود اعتبار لازم و تامین نشدن اعتبار پارک بانوان گتوند ساخته نشد.
به گزارش ایرنا این پارک قرار بود دهه فجر سال 95 افتتاح شود اما به دلیل نیمه کاره ماندن با مخالفت سیدمجید صالحی فرماندار سابق شهرستان گتوند روبرو شد.
فرماندار سابق گتوند در آن برهه زمانی موافقت برای افتتاح این پارک را منوط به اجرای کامل پروژه با امکانات مناسب در خور و جایگاه بانوان بیان کرد. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار