شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
شوشان خرمشهر: اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند مهر ماه سال ۹۲ در این سمت منصوب شد و سال گذشته با پایان یافتن ماموریتش برای سه سال دیگر توسط ترکان دبیر مناطق آزاد کشور تمدید شد.
مدتی ست که زمزمه های تودیع اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند زیر گوش مسولین وشهروندان این منطقه در حال زمزمه شدن است . این تودیع بعد از انتخابات و با اعلام انتصاب یرادر زمانی به معاونت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد روند سریعتری بخود گرفت . مدتی قبل اسماعیل زمانی قصد انتصاب برادرش به معاونت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند را داشت که بعلت سوابق وی با واکنش های زیادی روبرو شده و از این تصمیم منصرف شد . 
پس از این اتفاق مذاکراتی بین مسولین برای تغییرات در منطقه آزاد کلید خورد که روزبروز در حال روشن تر شدن است . در آخرین کمانه زنی ها گفته شده کهرام ، رءیس ستاد روحانی در استان خوزستان از محتمل ترین گزینه های جانشینی زمانی ست . 
کهرام نمایندگی مردم اهواز در مجلس ششم ، ریاست  سابق موسسه سرم سازی رازی و ریاست ستاد انتخاباتی روحانی در اردیبهشت ۹۶ را در کارنامه دارد.

 روزهای آتی مشخص میکند که شریعتی استاندار خوزستان و مسولین مناطق آزاد کشور برای پیشبرد اهدافشان در اروند بیشتر به کدام گزینه اعتماد خواهند کرد .بنظر میرسد این انتصاب بیشتر رنگ و بوی سیاسی داشته باشد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار