اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
اهواز - ایرنا - در چهارمین روز از هفته دولت گام نخست تعریض و بهسازی راه روستایی هوفل و شریعتی به طول پنج کیلومتر با حضور استاندار خوزستان در منطقه عمومی دشت آزادگان به بهره برداری رسید و همزمان نیز در آئینی با حضور مسئولان استانی و محلی ،ساختمان جدید فرمانداری حمیدیه کلنگ زنی شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا برای بهسازی و تعریض راه روستایی هوفل و شریعتی به طول پنج کیلومتر و عرض 9 متر ، 62میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی راه و شهرسازی خوزستان هزینه شده است.
عملیات اجرایی گام دوم این مسیر به طول 22کیلومتری با اعتباری بالغ بر 38میلیارد ریال با حضور استاندار خوزستان و ساکنان روستاهای مسیر شروع شد تا با تکمیل این مسیر ، تردد زائران اربعین حسینی ، کاروان های راهیان نور و خودروهای سنگین حامل بار صادراتی به مقصد پایانه چذابه تسهیل یابد و از حجم ترافیک راه اصلی حمیدیه - سوسنگرد - بستان کاسته شود.
قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح گام نخست راه روستایی هوفل و شریعتی ، از این مسیر به عنوان طرحی در راستای پدافند غیرعامل و کمک به ترافیک پرحجم در ایام اربعین حسینی و کاروان های راهیان نور نام برد و گفت: با بهسازی و تعریض کامل این راه روستایی ، که از مطالبات اصلی روستاهای دشت آزادگان است از میزان تصادفات جاده ای این منطقه که هرسال جان شماری از هموطنان را می گیرد جلوگیری می شود.
وی گفت:به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و پیگیری استاندار خوزستان ، چندین پروژه راه روستایی در شهرستان دشت آزادگان دست اجرا است که با تکمیل این پروژه ها ، توسعه مناطق روستایی این شهرستان مرزی و حساس شتاب می گیرد. 
همچنین در چهارمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی ساختمان جدید فرمانداری حمیدیه در 25کیلومتری شمال غرب اهواز در مراسمی با حضور استاندار خوزستان ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان محلی شروع شد.
برای ساخت ساختمان جدید فرمانداری حمیدیه در زمینی به مساحت 6هزار و 400متر مربع و زیربنای 900متر ، 9 میلیارد و 100میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است.
استاندار خوزستان در سفر روز شنبه به دشت آزادگان ، مشکلات و مطالبات مردم این منطقه را که به عموما' موضوع اشتغال بود مورد بررسی قرار داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار