شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
در حالی که فراز کمالوند در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اعلام کرد که دیگر خسته شده ام و اگر مشکلات حل نشود، نمی توانم کار کنم، اینک به نظر می رسد که تصمیم او تغییر کرده است و می خواهد کار خود را دنبال کند.



به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، فراز کمالوند پس از بازی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر کشور، در نشست خبری حرف هایی را به زبان آورد که نشان از دل پر او از شرایط نامناسب در آبادان بود.

او در نشست خبری بعد از این دیدار صراحتا اعلام کرد که "باید شرایط باشگاه تغییر کند، چرا که مشکلات زیادی وجود دارد که اگر حل نشوند، نمی توانم کار کنم."

اردوی نفتی ها نیزاز روز گذشته (شنبه) در بروجرد آغاز شد که بعد خبر رسید، کمالوند تیمش را در این اردو همراهی نکرده است و این نشان از این داشت که شرایط هنوز برای کار کردن این مربی، ایده آل و فراهم نشده است.

در حالی که همچنان گمانه زنی ها ادامه داشت، کمالوند با گذاشتن عکسی از هواداران نفت آبادان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و پُست " امان از دلبستگی" تنها با یک جمله کوتاه صراحتا اعلام کرد که می خواهد کار خود را دنبال کند و جدایی از نفت آبادان و هواداران پرشور آن برایش سخت است.

گفته می شود که کمالوند از امروز (یکشنبه) در تمرینات تیمش حاضر می شود و باید منتظر ماند و دید که آیا سرمربی طلایی پوشان تیمش را در ادامه مسیر نیز همراهی می کند یا خیر.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار