شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۰

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: زبان ما برای تشکر از وفاداری مردم قاصر است؛ مردم نشان دادند، مردمی آگاه، دانا و با شعور سیاسی بالا هستند.

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: شاهد حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی بودیم و این حضور کاملاً متفاوت‌تر از دوره‌های پیشین بود.

وی افزود: در یکی دو سال گذشته، فشار‌های اقتصادی جهانی زیادی به کشور وارد شد اما استراتژی سران کشور‌های غربی که با ایجاد فشار اقتصادی می‌خواستند مردم را از بدنه نظام و مقام معظم رهبری جدا کنند، شکست خورد.

پاپی‌زاده با بیان اینکه مردم ایران مردم کوفه نیستند که علی زمانه تنها بماند، تصریح کرد: مردم در سخت‌ترین شرایط رهبر خودشان را تنها نخواهند گذاشت و این ویژگی منحصر به فرد مردم بزرگوار ایران اسلامی است.

وی در ادامه گفت: امیدواریم رئیس جمهور آینده جوابگوی حضور مردم باشد و دولت جدید با این حمایت مردمی که برایش فراهم شده است بتواند فشار‌های اقتصادی که اوضاع معشیتی مردم را هدف قرار داده است را برطرف کند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که مردم مشکلاتی در اوضاع معشیتی دارند و دشمن خواب‌های آشفته‌ای برای جمهوری اسلامی دیده است باید شاهد حرکت جدی از دولت جدید در زمینه اقتصادی باشیم تا وفاداری مردم را پاس بداریم.

وی با اشاره به گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی گفت: در 35 سال گذشته ما شاهد سرکار آمدن دولت‌های مختلف با گرایش‌های متفاوت بوده‌ایم، امسال ثابت شد برخلاف آن چیزی که رسانه‌های بیگانه تبلیغ می‌کردند؛ انتخابات مدیریت شده نیست.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه دیدند که دولتی مورد اعتماد مردم قرار می‌گیرد که شاید خیلی هم تصور رای آوردن این دولت نبوده است.

وی ادامه داد: ما می‌بینیم به دلیل ساختار دموکراتیک، قانونمند و عادلانه‌ای که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، هر هشت سال شاهد یک تفکر جدید هستیم، این نقطه قوت نظام است که در جنین فضای دموکراسی طی مسیر کند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند گفت: امیدوارم تمام مسئولان جمهوری اسلامی قدردان حضور پرشور مردم باشند و بتوانند از این سرمایه استفاده کنند و این وظیفه مسئولان است که اکنون وظیفه خودشان را انجام بدهند.

پاپی‌زاده افزود: اکنون منتظریم دولت جدید هماهنگ با مقام معظم رهبری در عرصه داخلی و خارجی بتواند مشکلات مردم و به خصوص مشکلات اقتصادی و تحریم را حل کنند.

 

وی در پایان گفت: زبان ما برای تشکر از وفاداری مردم قاصر است آن‌ها نشان دادند مردمی آگاه و دانا و با شعور سیاسی بالا هستند و تفکرات غربی و فشار اقتصادی نمی‌تواند مردم را گمراه کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار