اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
سرپرست فرمانداری اهواز با بیان اینکه رها شدن شهرداری بدون شهردار، مشکلات زیادی برای کلانشهر اهواز ایجاد می‌کند، بر لزوم انتخاب هر چه سریع‌تر شهردار یا سرپرست شهرداری اهواز تأکید کرد.
نبی‌الله خون‌میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، در خصوص علل عدم انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری اهواز با وجود انتخاب اکثر شهرداران کشور و با توجه به خداحافظی سیدخلف موسوی، شهردار پیشین اهواز در یکم شهریورماه اظهار کرد: رها ماندن شهرداری و شهر بدون شهردار می‌تواند مشکلات زیادی برای کلانشهر اهواز ایجاد کند. 
  
وی ادامه داد: باید از شورا علت تأخیر در انتخاب شهردار را پرسید اما تأکید ما بر شورا این بود که هر چه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار یا سرپرست شهردار در اهواز اقدام کند. شورای شهر موظف است در اولین جلسه رسمی خود که در محل ساختمان شورا برگزار می‌شود، فردی را به عنوان شهردار یا سرپرست شهرداری انتخاب یا معرفی کند. 
  
سرپرست فرمانداری اهواز با بیان این‌که منتظر تصمیم شورا در بحث انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری هستیم، بیان کرد: برای انتخاب شهردار یا سرپرست شهرداری، مانع شورا نشدیم و شورا باید زودتر در این زمینه تصمیم خود را اخذ کند. مردم و رسانه‌ها و افکار عمومی نیز باید از شورای شهر بخواهند که هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار