اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
استاندار خوزستان با اشاره به اختصاص هزینه 200 میلیارد ریالی برای برچیده شدن مدارس کانکسی در خوزستان، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته همه مدارس کانکسی خوزستان تا پایان سال برچیده می‌شوند.
به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی در بازدید از غرفه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان در نمایشگاه هفته دولت، اظهار کرد: مسوولان به آموزش و پرورش خوزستان به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی استان توجه ویژه‌ای دارند. 
  
وی افزود: رشد 61 درصدی رتبه‌های زیر 1000 کشوری کنکور در خوزستان قابل توجه است. کسب این موفقیت ناشی از پیگیری‌های مستمر مدیرکل آموزش و پرورش استان و مصوبات شورای آموزش و پرورش است. برگزاری کلاس‌های کنکور، استفاده از ظرفیت مشاوران برتر و برگزاری آزمون‌های آزمایشی، از مهم‌ترین دلایل کسب این موفقیت در استان است. 
  
شریعتی گفت: آموزش و پرورش خوزستان به عنوان نهادی که با بالاترین جامعه آماری استان مرتبط است، می‌تواند نقش مهمی در فرهنگ‌سازی و ارتقای کیفیت شاخص‌های اجتماعی داشته باشد. 
  
استاندار خوزستان خاطرنشان‌کرد: 200 میلیارد ریال اعتبار برای برچیده شدن تمام مدارس کانکسی خوزستان اختصاص یافته است. امیدواریم با این اقدام شاهد برطرف شدن مشکلات دانش‌آموزان خوزستان و ارتقای شاخص‌های آموزشی - پرورشی میان دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار استان باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار