شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
مقابله آشکار رؤسای ستاد مشترک نیروهای مسلح با فرمانده خود در تاریخ آمریکا بی سابقه است.
 به گزارش صدا و سیما؛ روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت ژنرال ها و دریاسالاران آمریکایی به شکلی بی سابقه در برابر دونالد ترامپ متحد شده اند.
 
پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت درپی تصمیم ترامپ مبنی بر کاهش نیروهای دریایی، ژنرال ها و دریاسالاران آمریکایی به شکل بی سابقه ای علیه وی متحد شده اند.
 
در گزارش هاآرتص آمده است زمانی که شما یک انسان متعلق به قرن نوزدهم را با قدرت های قرن بیست و یکم تلفیق می کنید حاصل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا می شود و زمانی که ترامپ را نمی پذیرید جالب ترین پدیده هفته را رقم زده اید.
 
مقابله آشکار رؤسای ستاد مشترک نیروهای مسلح با فرمانده خود یعنی ترامپ. این رویداد در تاریخ آمریکا بی سابقه است.
 
دونالد ترامپ اکنون مورد خشم کسانی قرار گرفته است که به تازگی از آنها تمجید کرده بود. البته بعید است اتفاق خاصی رخ دهد زیرا نیروهای نظامی آمریکا محافظه کار هستند.
 
چنانچه سربازان سیاه پوست نیروهای نظامی آمریکا همین فردا در اعتراض به حمایت ضمنی ترامپ از نژاد پرست ها استعفا دهند آنگاه قوای مسلح آمریکا سقوط خواهد کرد. سربازان سیاه پوست یک پنجم نیروهای زمینی، یک ششم نیروهای هوایی و دریایی و یک دهم تفنگداران آمریکایی را تشکیل می دهند. فرماندهی نظامی آمریکا توان پر کردن چنین خلأیی را ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار