شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
عضو کمیته اقتصادی و بازاریابی هیات بسکتبال خوزستان با اشاره به تشکیل این کمیته برای اولین‌بار در ورزش استان، گفت: جذب اسپانسر از بخش‌های دولتی و خصوصی و حمایت از تیم‌های باشگاهی استان از جمله اهداف این کمیته محسوب می‌شوند.

رضا سرکوهکی در خصوص راه‌اندازی کمیته اقتصادی هیات بسکتبال استان که اولین کمیته اقتصادی و بازاریابی ورزش خوزستان محسوب می‌شود، اظهار کرد: کمیته اقتصادی در ورزش از نیازهایی مهم و اساسی ورزش قهرمانی و حمایت از ورزش همگانی است. استان زرخیز خوستان همواره در ورزش دارای استعدادهای ناب و درخشانی بوده که به دلیل کمبود امکانات دیده نشده‌اند و به نظرمن  با راه اندازی چنین کمیته‌ای و رفع کمبودها می توان به  دیده شدن ورزشکاران خوزستانی امیدوار بود.

وی با اشاره به اهداف این کمیته، گفت: جذب اسپانسر از بخش‌های دولتی و خصوصی، حمایت از رده‌های پایه و حمایت از تیم‌های باشگاهی استان و تیم‌های حاضر در لیگ‌های آقایان و بانوان کشور از جمله اهداف این کمیته محسوب می‌شوند.

عضو کمیته اقتصادی و بازاریابی هیات بسکتبال خوزستان افزود: استفاده بهینه از سالن‌ها و درآمدزایی از این فضاهای ورزشی، ایجاد فضای مناسب جهت ورود سرمایه‌گذاران خصوصی و دولتی، دعوت از سرمایه‌گذاران و تشکیل کارگروه اقتصادی ورزش، از دیگر اهداف ما محسوب می‌شود و انتظار داریم تمام مدیران دلسوز ورزش استان در این راستا به ما کمک کنند.

وی بیان کرد: قصد داریم اعضای کمیته اقتصادی هیات را از بین پیشکسوتان و مسوولان ورزش استان انتخاب کنیم تا اهداف‌مان هرچه سریع‌تر به مرحله اجرا درآیند. چشم‌انداز کمیته این است که در آینده نزدیک با همفکری مدیران شرکت‌های خصوصی و دولتی استان، مشکلات اقتصادی باشگاه‌ها و تیم‌های فعال استان را مرتفع سازیم.

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار