اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
شوشان: فرماندار اهواز به همراه جمعی دیگر از مدیران و مسئولین استانی از شرکت نورد و لوله اهواز بازدید کرد.


فرماندار اهواز به همراه جمعی از سهامداران شرکت نورد و لوله اهواز از این شرکت بازدید و در جلسه ای با مدیران شرکت به تبادل اطلاعات و ارزیابی وضعیت شرکت پرداختند.

در ابتدای این جلسه امیر مهریزی سهام دار اصلی شرکت نورد لوله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات فرماندار اهواز بیان داشت : نیاید شرایطی ایجاد شود تا شرکت نورد و لوله اهواز به خاطر ناتوانی در تهیه مواد اولیه از حرکت بایستد. 

وی ادامه داد : کارگران شرکت نورد و لوله اهواز همیشه نشان داده اند که در مواقع بحران و سخت به خوبی از این شرایط خود را خارج نموده اند و بر مشکلات فایق آمده اند.

مهریزی گفت : اکنون و در شرایط سخت اقتصادی و مخصوصا در بازار فولاد امیدواریم لنگ چنین مسائلی نشود(تامین مواد اولیه) و بتواند از این مشکل هم سربلند بیرون آید.

در ادامه این جلسه دکتر خون میرزایی با تبریک هفته دولت گفت : در شرایطی که مهمترین نیاز کشور اشتغال و کار است کار آفرینان در صف اول رویارویی با بزرگترین مشکل کشور قرار دارند و همه باید از یکدیگر برای حل این مشکل حمایت و پشتیبانی نماییم.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد : متاسفانه در اوایل انقلاب نگاه مثبتی به بخش خصوصی وجود نداشت و اکنون ما دچار خلاء و مشکل بخش خصوصی در اقتصاد شده ایم.

خون میرزایی گفت : متاسفانه ما اقتصاد را دولتی کردیم و این توقع را ایجاد کردیم که امیدشان به دولت باشد و در یک دوره هشت ساله نیز به بدترین شکل برخورد کردیم و اشتغال و کار را به عنوان یک ارزش زیر پا لگدمال نمودیم.

وی گفت : باید پذیریم که اشتباه کردیم و باید نگاهمان را به کار آفرین و سرمایه گذار تغییر بدهیم.

سرپرست فرمانداری اهواز همچنین در خصوص حل مشکلات شرکت نورد و لوله اهواز نیز بیان داشت : در جلساتی که با مدیران صنایع فولاد خوزستان برگزار خواهیم نمود سعی خواهیم کرد که مشکل تهیه مواد اولیه شرکت نورد و لوله اهواز حل شود و همچنین جلسه ای نیز با مدیر صنایع و معادن استان خواهیم داشت تا با اختصاص وام ها و تسهیلات کم بهره مشکل نقدینگی نیز رفع گردد.
















خبرنگار سید مهدی نیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار