اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
روزنامه راوی ملت در ستون ویژه های خود نوشت:
 
1 ) از ما نشنیده بگیرید که با  انتخاب محمد عتاب اهوازی به سرپرستی شهرداری اهواز، این نهاد گسترده شاهد تحرکات قابل تاملی ظرف هفته گذشته بوده است. تحرکاتی که به فراخور حال دارای موافقان و مخالفانی در شبکه اجتماعی شده است. نخستین کار دوره سرپرستی لغو تعطیلی پنجشنبه های پرسنل شهرداری اهواز و افزایش ساعات کاری بوده که مخالفان این بخشنامه آن را در تضاد با دستور استاندار در تعطیلی پنجشنبه ها دانستند که البته باید در نظر داشت که شهرداری  نهادی صد در صد دولتی نیست. مورد دیگر لغو احکام مشاورت شهردار و شهرداران مناطق است که این کار نیز دارای بازتاب هایی بوده و نیز سر زدن سرپرست به همراه اعضای شورا به مناطق حاشیه نشین شهر همچون ملاشیه و زرگان و قول دادن برای خدمات جهادی. 

منتقدان این روزهای سرپرست شهرداری اهواز البته بر این نکته اصرار دارند که سرپرست از مدیران ارشد شهرداری نبوده و با این اقدامات دنبال آن است که پس از آمدن حکم شهردار توسط وزارت کشور خود را در موقعیت معاون خدمات شهری تثبیت نماید.  

به هر حال فارغ از آنکه موافقان و مخالفان چه می گویند اما قدری سخت گیری به سیستم برای خدمات رسانی گسترده تر به مردم به نظر نمی رسد ایارد خاصی داشته باشد.

2) برگزاری هفته فرهنگی خوزستان در برج میلاد تهران از دیگر قضایایی بود که مورد مجادله و اختلاف نظر فعالان در فضای مجازی صورت گرفت. تقلیل هفته به نمایشگاه دو روزه و همچنین کم رنگ دیدن آثار فرهنگی قوم عرب از جمله مسایلی بود که مورد اختلاف نظر قرار گرفت به طوری که منتقدان عنوان می کردند که سهم یک قوم بیشتر نمود داشته و نمود قوم دیگر کمتر بوده و اگر نسبت و توازنی در چنین مناسبت هایی برقرار نباشد بجای ایجاد وحدت خود موجب پریشان احوالی و رقابت منفی می گردد.

به هر حال بهتر است طراحان چنین مناسبت هایی با توجه به مسبوق به سابقه بودن چنین حواشی در استان با اشراف کامل اقدام به برگزاری برنامه ها بنمایند تا کام مردم و دوستداران خوزستان و ایران با چنین نکته پردازی ها و خرد ه گیری هایی تلخ نشود. 

دیدن همه اقوام در کنار هم و بها دادن به همه آنها قطع و یقین موجب بالندگی بیش از پیش هویت خوزستانی خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار